E-invoice ဆိုတာဘာလဲ?

၂၀၂၃ ခုနှစ် ဇန်နဝါရီလမှ စတင်၍ MPT မှ လစဥ်ဘေလ်ပေးဆောင်သူများအတွက် ဘေလ်စာရွက်အစား E-invoice ဖြင့်သာ (တစ်ဦးချင်းသုံးစွဲသူများအတွက်သာ) ပေးပို့တော့မည်ဖြစ်ပါသည်။ E-invoice ဆိုသည်မှာ လစဉ်ဘေလ်အား SMS နှင့် Email များမှ တစ်ဆင့် သုံးစွဲသူထံသို့ ပေးပို့ခြင်းဖြစ်ပါသည်။ ထို့အပြင် သုံးစွဲသူများသည် MPT4U နှင့် USSD Channel (*260#) များမှတဆင့်လည်း  ဘေလ်အချက်အလက်များအား ကြည့်ရှုစစ်ဆေးနိုင်ပါသည်။ လစဉ်ငွေတောင်းခံလွှာ လက်ခံရရှိသော Postpaid service (PSTN, ADSL, GSM, CDMA, IPStar)နှင့် FTTH သုံးစွဲသူများအားလုံးသည် E-invoice အစီအစဉ်တွင် ဝန်ဆောင်ခ ထပ်မံပေးဆောင်ရန် မလိုဘဲ ပါဝင် လျောက်ထား နိုင်ပါသည်။

MPT-Self-Service_Banner-1024x313

E-invoice ရဲ့ အားသာချက်တွေက ဘာလဲ?

သုံးစွဲသူသည် လစဥ်ဘေလ်ကို ဒစ်ဂျစ်တယ်နည်းလမ်းများဖြင့် လက်ခံခြင်းအားဖြင့် မိမိတို့လစဥ်ရရှိနေသော ဘေလ်အား နောက်ကျမှုမရှိဘဲ ရနိုင်ပြီး အချိန်မီ ငွေပေးချေနိုင်သဖြင့် မိမိ၏ ဝန်ဆောင်မှုလိုင်းဖြတ်တောက်ခံရခြင်းများ မရှိတော့ပါ။ သုံးစွဲသူသည် မိမိ၏ဒီဂျစ်တယ်ဘေလ်များကို ကွန်ပြူတာ သို့မဟုတ် မိုဘိုင်းလ် ဖုန်းထဲတွင် သိမ်းဆည်းနိုင်ပြီး မိမိ၏ လစဥ်ဘေလ်များအတွက် ငွေပေးချေရာတွင် အလွယ်တကူအသုံးပြုနိုင်ခြင်း (သို့) အချိန်မရွေးပြန်လည်ကြည့်ရှုစစ်ဆေးနိုင်ခြင်း စသည့် အကျိုးကျေးဇူးများကို ရရှိမည်ဖြစ်ပါသည်။

ဘယ်လိုလျောက်ထားရမလဲ?

E-invoice လက်ခံ ရယူလိုသော ဖုန်းနံပါတ်နှင့် Email လိပ်စာ များအား အောက်ပါ နေရာ ၃ ခုအနက် ကြိုက်နှစ်သက်ရာနေရာတွင် စာရင်းပေးသွင်းနိုင်ပါသည်။

ကိုယ်တိုင် စာရင်းပေးသွင်းရန်

သုံးစွဲသူ ကိုယ်တိုင် စာရင်းပေးသွင်းနိုင်ပါသည်။

MPT Payment Counter

 မိမိနှင့် နီးစပ်ရာ MPT ၏ ငွေလက်ခံကောင်တာ (TRA/Commercial Office ရုံး) များတွင်လည်းကောင်း

Call Center

Call Center (၁၀၆) (သို့) ဝ၁- ၂၃၉၉၁၀၆ ကို ဖုန်းခေါ်ဆို၍သော်လည်းကောင်း စာရင်းပေးသွင်းနိုင်ပါသည်

သုံးစွဲသူသည် E-invoice ကို MPT4U မှတဆင့် မည်သို့ စာရင်းပေးသွင်းနိုင်မည်နည်း။

သုံးစွဲသူသည် MPT4U home menu/Service menu (သို့မဟုတ်) side menu  တွင် ရှိသော “အခြားဘီလ်များ” icon သို့ ဝင်ရောက်၍ မိမိ၏ လစဥ် E-invoice ရယူရန်အတွက် ဖုန်းနံပါတ်/ FTTH Circuit ID / ADSL နံပါတ်များ စသည့် ဝန်ဆောင်မှုနံပါတ်များနှင့် ငွေစာရင်းနံပါတ်များကို ဖြည့်စွက်၍ စာရင်းပေးသွင်းနိုင်ပါသည်။ For more info : Click Here.

သုံးစွဲသူသည် E-invoice ကို USSD code *260# မှတဆင့် မည်သို့ ရယူနိုင်မည်နည်း။

MPT Postpaid ဝန်ဆောင်မှု နှင့် FTTH ဝန်ဆောင်မှုများ၏ နောက်ဆုံးထွက်ရှိထားသော ငွေတောင်း ခံလွှာများကို USSD code *260# အား ခေါ်ဆို၍ ငွေစာရင်းနံပါတ်ဖြည့်စွက်ပြီး သုံးစွဲသူ၏ E-invoice ကို SMS ဖြင့် ရယူနိုင်ပါသည်။ For more info : Click Here.

သံရုံးနှင့် အစိုးရအဖွဲ့အစည်းများ၊ ကုမ္ပဏီဆိုင်ရာအဖွဲ့အစည်း (B2B) များမှ E-invoice လျှောက်ထားလိုပါက ဘာတွေလိုအပ်ပါသလဲ?

သံရုံးနှင့် အစိုးရအဖွဲ့အစည်းများ ၊ကုမ္ပဏီဆိုင်ရာအဖွဲ့အစည်း (B2B) များသည် သက်သာခွင့်အား ခံစားရရှိမည် မဟုတ်သော်လည်း  E-invoice အား လျောက်ထားလိုပါက လစဉ်ငွေတောင်းခံလွှာ လက်ခံရယူမည့် ဝန်ဆောင်မှု  နံပါတ်၊ SMS ရယူမည့် မိုဘိုင်းလ်ဖုန်းနံပါတ် ၊ Email လိပ်စာများနှင့် E-invoice ရယူလိုကြောင်းကို မိမိအဖွဲ့အစည်း၏ လျောက်ထားစာတွင် သေချာစွာ ဖော်ပြပြီး နီးစပ်ရာ TRA ငွေသွင်းကောင်တာ များ နှင့် Commercial ရုံးများတွင် လျောက်ထားနိုင်ပါသည်။

စည်းကမ်းသတ်မှတ်ချက်များ

  • By subscribing, you confirm that any contact information you provide is correct, and that all necessary consents have been obtained by you (if you are providing the contact information of another person). As such, MPT shall not be liable for any unauthorized or fraudulent use of personal information.
  •  You agree to receive electronic invoices from MPT (i.e. via email, SMS or any other electronic means) to the contact information provided and agree for MPT to discontinue paper invoice delivery to you.
  • To be eligible for this promotion, including the discounts mentioned below as part of this promotion, you must not have any pending outstanding or overdue payments and the services you use must not be under suspension, termination or blocked.
  • Upon initial subscription only, MPT will apply a 500 MMK discount to your monthly invoice for 5 consecutive months. Please note that such discount may take 3 or more months to commence following contact information verification by MPT.
  • The discount will be granted only on a per invoice (not per service) basis. For example, if you have both PSTN & Mobile services in the same invoice, you will be eligible for a total of 500 MMK discount for 5 months.
  •  After entering into the promotion, if you wish to have paper invoice from time to time, you can go to MPT’s nearest Telecom Revenue Account (TRA) or Commercial Office (CO) and request for a copy of your paper invoice with no charge.
  • If you request MPT to resume paper invoice delivery to your premise within 12 months from your initial subscription to receive electronic invoices, MPT reserves the right to charge maximum 3000 MMK as system administration charges to you in the next scheduled invoice as an additional charge.
  • MPT provides this Discount only to individual (consumer) private customers. Other customer categories such as corporate B2B, Government, Embassy are not eligible for the Discount plan of E-invoice. Please consult MPT counter in case you do not receive the discount after the registration is completed.
  • MPT reserves the right to modify or discontinue this promotion at any time without prior notice.

အမေးများသောမေးခွန်းများ

၁။သုံးစွဲသူ ကိုယ်တိုင် ဘယ်လိုစာရင်းပေးသွင်းနိုင်မလဲ?

MPT မှ သုံးစွဲသူများထံ တိုက်ရိုက်ပေးပို့သော SMS နှင့် Email များတွင် ပါရှိသည့် Self Register link များမှ တဆင့် လည်းကောင်း၊
သို့မဟုတ် ဤ နေရာ ကိုနှိပ်ပါ။

၂။စာရင်းသွင်းဖို့ ဘာတွေ လိုအပ်ပါသလဲ?

စာရင်းသွင်းရန် အောက်ပါတို့ကို ဖြည့်သွင်းရပါမည်။

  • စာရင်းပေးသွင်းလိုသည့် ၀န်ဆောင်မှုအမျိုးအစား (Service Type)
  • စာရင်းပေးသွင်းလိုသည့် ၀န်ဆောင်မှုနံပါတ် (Service Number)
  • ငွေစာရင်းအမှတ် (Account Code)
  • SMS ဖြင့် ရယူလိုပါက လက်ခံရယူလိုသော မိုဘိုင်းလ်ဖုန်း နံပါတ် (ဖုန်းနံပါတ် ၂ခု အထိ ပေးသွင်းနိုင်ပါသည်)
  • Email ဖြင့် ရယူလိုပါက လက်ခံရယူလိုသော အီးမေးလ်လိပ်စာ (အီးမေးလ်လိပ်စာ ၂ခု အထိ ပေးသွင်းနိုင်ပါသည်)

(၀န်ဆောင်မှု အမျိုးအစား၊ ၀န်ဆောင်မှု နံပါတ်၊ ငွေစာရင်းနံမှတ် များကို သိရှိလိုပါက လစဉ်ကျသင့်ငွေတောင်းခံလွှာ စာရွက်တွင် စစ်ဆေးကြည့်ရှုနိုင်ပါသည်။ သို့မဟုတ် ၁၀၆ သို့ ဆက်သွယ်မေးမြန်းနိုင်ပါသည်။)

၃။Discount အစီအစဉ် ရှိပါသလား?

MPT အနေဖြင့်  ငွေတောင်းခံလွှာစာရွက်မသုံးစွဲတော့ဘဲ ယခုအစီအစဉ်တွင် ၅ လဆက်တိုက် ပူးပေါင်းပါဝင်သော တစ်ဦးချင်းသုံးစွဲသူများအတွက် ၂၅၀၀ ကျပ် (လစဉ် ၅၀ဝ ကျပ်) အား ၂၀၂၂ခုနှစ် ဒီဇင်ဘာလ အထိ လူကြီးမင်း စာရင်းပေးသွင်းသော ငွေတောင်းခံလွှာပေါ်တွင် သက်သာခွင့်ပေးမည် ဖြစ်ပါသည်။

၄။Discount ရယူရန် ဘယ်လိုဆောင်ရွက်ရမလဲ?

သုံးစွဲသူများအနေဖြင့် e-invoice နှင့်အတူ Discount ရယူခံစားလိုပါက အောက်ပါအတိုင်း လုပ်ဆောင်ရမည် ဖြစ်သည်။

၁) သုံးစွဲသူ ၏ အချက်အလက်များ ကို စာရင်းသွင်းရပါမည်။ Email ဖြင့်လက်ခံရရှိလိုပါက email လိပ်စာအား လည်းကောင်း SMS ဖြင့် လက်ခံရရှိလိုပါ မိုဘိုင်းဖုန်းနံပါတ်အား လည်းကောင်း စာရင်းပေးသွင်းရမည် ဖြစ်ပါသည်။

၂) ထို့နောက် “I would like to receive e-invoice via the contact information that I have provided and agree to discontinue paper invoice” ကို အမှန်ခြစ် ခြစ်ရမည်ဖြစ်သည်။

Discount အားခံစားခွင့်ရယူရန်အတွက် ရရှိလာသော email နှင့် SMS ကိုအတည်ပြုပေးရမည်ဖြစ်ပြီး ဝန်ဆောင်မှုစည်းမျဥ်းအတိုင်း အကျုံးဝင်မည်ဖြစ်သည်။

၅။ E-invoice ရယူပြီး ဘယ်လို ငွေပေးချေနိုင်မလဲ ?

ငွေပေးချေမှုအား နီးစပ်ရာ MPT ၏ ငွေလက်ခံကောင်တာများ၊ စာတိုက်များ၊ ဘဏ်များဖြစ်ကြသည့် (KBZ/CB/AYA) ဘဏ်များ၊ MPT GSM ငွေဖြည့်ကဒ်ဖြင့် ပေးချေမှု နှင့် MPT မှသတ်မှတ်ထားသော တယ်လီဖုန်းဌာနများတွင် ပေးဆောင်နိုင်ပါသည်။

best operator in Myanmar