MPT Myanmar | Moving Myanmar Forward e-Invoice Registration-mm - MPT Myanmar | Moving Myanmar Forward
×

Post Paid Service သုံးစွဲသူများအတွက်
MPT မှ E-invoice အား စတင် မိတ်ဆက်လိုက်ပါပြီ

E-invoice ဆိုတာဘာလဲ?

E-invoice သည် လစဉ် ပေးပို့နေသော ငွေတောင်းခံလွှာများအား ပိုမို အဆင်ပြေ ချောမွေ့စွာ လက်ခံ ရရှိနိုင်ရန်အတွက် SMS နှင့် Email မှ တဆင့် ပေးပို့ခြင်း ဖြစ်ပါသည်။ ငွေတောင်းခံလွှာစာရွက်များအား စောင့်ဆိုင်းရန် မလိုအပ်တော့ပါ။

ဘယ်သူတွေ စာရင်းပေးသွင်းနိုင်လဲ?

Postpaid service (PSTN, ADSL, GSM, CDMA, IPStar) နှင့် Prepaid service (FTTH) သုံးစွဲသူများအားလုံးသည် E-invoice အစီအစဉ်တွင် ပါဝင် လျောက်ထားနိုင်ပါသည်။

ဘယ်လိုလျောက်ထားရမလဲ?

E-invoice လက်ခံ ရယူလိုသော ဖုန်းနံပါတ်နှင့် Email လိပ်စာ များအား အောက်ပါ နေရာ ၃ ခုအနက် ကြိုက်နှစ်သက်ရာနေရာတွင် စာရင်းပေးသွင်းနိုင်ပါသည်။
၁။ ကိုယ်တိုင် စာရင်းပေးသွင်းလိုပါက ယခုဖော်ပြပါလင့် https://bit.ly/2Y5bbdq တွင် လည်းကောင်း
၂။ မိမိနှင့် နီးစပ်ရာ TRA/Commercial Office ရုံးများတွင်လည်းကောင်း
၃။ Call Center (၁၀၆) (သို့) ဝ၁- ၂၃၉၉၁၀၆ ကို ဖုန်းခေါ်ဆို၍သော်လည်းကောင်း စာရင်းပေးသွင်းနိုင်ပါသည်။

Discount အစီအစဉ် ရှိပါသလား?

MPT အနေဖြင့် ယခုအစီအစဉ်တွင် ပူးပေါင်းပါဝင်သော သုံးစွဲသူများအတွက် လစဉ် ၅၀ဝ ကျပ် ကို ၅ လဆက်တိုက် လူကြီးမင်း စာရင်းပေးသွင်းသော ငွေတောင်းခံလွှာ ပေါ်တွင် သက်သာခွင့်ပေးမည် ဖြစ်ပါသည်။
ယခု ခံစားခွင့်သည် တစ်ဦးချင်းသုံးစွဲသူများ အတွက်သာ ဖြစ်ပြီး ကုမ္ပဏီဆိုင်ရာအဖွဲ့အစည်း (B2B) နှင့် အစိုးရဌာနဆိုင်ရာ အဖွဲ့အစည်း (Government) သုံးစွဲသူများ မပါဝင်သေးပါ။

ကိုယ်တိုင် ဘယ်လိုစာရင်းပေးသွင်းနိုင်မလဲ?

MPT မှ သုံးစွဲသူများထံ တိုက်ရိုက်ပေးပို့သော SMS နှင့် Email များတွင် ပါရှိသည့် Self Register link များမှ တဆင့် လည်းကောင်း၊ MPT website ရှိ E-invoice လျောက်ထားနိုင်မည့် ယခုဖော်ပြပါလင့် ဤ နေရာ မှ တဆင့် လည်းကောင်း ဝင်ရောက် လျောက်ထားနိုင်ပါသည်။

စာရင်းသွင်းဖို့ ဘာတွေ လိုအပ်ပါသလဲ?

စာရင်းသွင်းရန် အောက်ပါတို့ကို ဖြည့်သွင်းရပါမည်။
စာရင်းပေးသွင်းလိုသည့် ဆားဗစ် အမျိုးအစား (Service Type)
စာရင်းပေးသွင်းလိုသည့် ဆားဗစ် နံပါတ် (Service Number)
ငွေစာရင်းအမှတ် (Account Code)
SMS ဖြင့် ရယူလိုပါက လက်ခံရရှိလိုသော ဖုန်းနံပါတ်
Email ဖြင့် ရယူလိုပါက လက်ခံရရှိလိုသော အီးမေးလ်လိပ်စာ

(ဆားဗစ် အမျိုးအစား၊ ဆားဗစ် နံပါတ်၊ ငွေစာရင်းအမှတ် များကို သိရှိလိုပါက လစဉ်ကျသင့်ငွေတောင်းခံလွှာစာရွက်တွင် စစ်ဆေးကြည့်ရှုနိုင်ပါသည်။ သို့မဟုတ် ၁၀၆ သို့ ဆက်သွယ်မေးမြန်းနိုင်ပါသည်။)

သုံးစွဲသူ ကိုယ်တိုင် စာရင်းသွင်းခြင်း

ကိုယ်တိုင်စာရင်းပေးသွင်းလိုပါက ယခုလင့် ဤ နေရာ သို့ ဝင်ရောက်၍ စာရင်းပေးသွင်း နိုင်ပါသည်။

  •  ဝန်ဆောင်မှုအမျိုးအစားရွေးရန်နှိပ်ပါ။
  • ဝန်ဆောင်မှုနံပါတ်အား ရိုက်ထည့်ပါ။
  •  အကောင့်နံပါတ်အား ရိုက်ထည့်ပါ။
  •  E-invoice လက်ခံရယူမည့် မိုဘိုင်းဖုန်းနံပါတ် ရိုက်ထည့်ပါ။
  •  မိုဘိုင်းဖုန်းနံပါတ် မှန်ကန်မှုရှိစေရန် ထပ်မံရိုက်ထည့်ပါ။
  • E-invoice လက်ခံရယူမည့် အီးမေးလ်လိပ်စာ ရိုက်ထည့်ပါ။
  •  အီးမေးလ်လိပ်စာ မှန်ကန်မှုရှိစေရန် ထပ်မံရိုက်ထည့်ပါ။
  •  ဝန်ဆောင်မှုစည်းမျဉ်းများ ဖတ်ရှုလိုလျင် ဤနေရာကို နှိပ်ရန်။
  • သုံးစွဲသူအနေဖြင့် E-invoice ရယူရန် ရွေးချယ်ပါက ပရိုမိုးရှင်း ရရှိမည် ဖြစ်ပါသည်။
    စာရွက်ဘေလ် ဆက်လက်ရယူရန် ရွေးချယ်ပါက ပရိုမိုးရှင်း ရယူနိုင်မည် မဟုတ်ပါ။
  • ဤနေရာအား နှိပ်ပါ။
  • စာရင်းပေးသွင်းရန် Submit အား နှိပ်ပါ။

SMS နှင့် Email အား အတည်ပြုပေးရန်

MPT မှ သုံးစွဲသူထံသို့ E-invoice ပေးပို့ရာတွင် မှန်ကန်စွာ ရောက်ရှိနိုင်ရန် အတွက် သုံးစွဲသူမှ မိမိ၏ SMS ရယူလိုသော ဖုန်းနံပါတ် နှင့် အီးမေးလ်လိပ်စာ များ အား အတည်ပြုပေးရန် ကူညီလုပ်ဆောင်ပေးလိုပါသည်။

E-invoice အား SMS ဖြင့်လက်ခံ ရယူရန် ဖုန်းနံပါတ် ဖြည့်စွက်ထားသူများအနေဖြင့် ထို ဖုန်းသို့ အချက်အလက် မှန်ကန်မှု ရှိ မရှိ စစ်ဆေးရန် SMS အား (ရုံးဖွင့်ရက် ရုံးချိန်အတွင်း) ပေးပို့မည် ဖြစ်ပါသည်။ ရရှိသော SMS အား စစ်ဆေး၍ အတည်ပြုပေးရပါမည်။

အဆင့်- (၁)

ဖုန်းနံပါတ်မှန်ကန်ကြောင်း အတည်ပြုရန် နှိပ်ပါ

အဆင့်- (၂)

ဖုန်းနံပါတ်မှန်ကန်ကြောင်း အတည်ပြုရန် နှိပ်ပါ

E-invoice အား Email ဖြင့် လက်ခံရယူရန် အီးမေးလ်လိပ်စာ ဖြည့်သွင်းထားသူများအနေဖြင့် ထို Email သို့ အချက်အလက်မှန်ကန်မှု ရှိ မရှိ စစ်ဆေးရန် စာအား အချိန်တိုအတွင်း ပေးပို့ပေးမည် ဖြစ်ပါသည်။ ရရှိသော Email အား စစ်ဆေး၍ အတည်ပြုပေးရပါမည်။

အီးမေးလ်မှန်ကန်ကြောင်း အတည်ပြုရန် နှိပ်ပါ

အီးမေးလ်မှန်ကန်ကြောင်း အတည်ပြုရန် နှိပ်ပါ

Discount အစီအစဉ်တွင် ပါဝင်သူများအား SMS နှင့် Email မှ တဆင့် ပေးပို့ပေးသွားမည် ဖြစ်သည့်အတွက် လက်ရှိပေးပို့နေသော ငွေတောင်းခံလွှာများအား ဆက်လက်ပေးပို့တော့မည် မဟုတ်ပါ။