×

MPT၏ စီးပွားရေးဆိုင်ရာဝန်ဆောင်မှုလုပ်ငန်းဌာန မှ Fixed Line ဝန်ဆောင်မှုများကို ဝန်ဆောင်မှုသဘောတူစာချုပ် စံနှုန်းအသစ်ဖြင့် ဝန်ဆောင်ပေးနေ

05 Sep 2017

(ရန်ကုန်၊ စက်တင်ဘာ ၅ ရက်၊ ၂၀၁၇) – MPT ၏ စီးပွားရေးဆိုင်ရာ ၀န်ဆောင်မှုများကို အသုံးပြုနေကြသော လုပ်ငန်းရှင်သုံးစွဲသူ (B2B customers) များအနေနှင့် Fiber Internet, Leased Line and International Private Leased Circuit စသော ဝန်ဆောင်မှုများကို ပိုမိုစိတ်ချယုံကြည်စွာဖြင့် ဝန်ဆောင်မှုအသုံးပြုနိုင်ခြင်း၊ ၀န်ဆောင်မှုအတွက် ၉၉ ရာခိုင်နှုန်း ရရှိနိုင်ခြင်း နှင့် ပြန်အမ်းငွေအစီအစဉ် အာမခံချက် များပါ၀င်သည့် ၀န်ဆောင်မှုသဘောတူစာချုပ် (SLA) စံနှုန်းအသစ်ကို ရန်ကုန်တွင် စတင်ပြီး အသုံးပြုနို်င်တော့မည် ဖြစ်သည်။

မြန်မာ့ဆက်သွယ်ရေးလုပ်ငန်းမှ ဝန်ဆောင်မှုဆိုင်ရာသဘောတူစာချုပ်(SLA) ၀န်ဆောင်မှုကို အခမဲ့ ဝန်ဆောင်မှုပေးသွားမည်ဖြစ်သောကြောင့် လုပ်ငန်းရှင်များအနေဖြင့် မိမိတို့လုပ်ငန်းများတွင် ၀န်ဆောင်မှု ပြတ်တောက်မှုကြောင့် စီးပွားရေးအခွင့်အလမ်းများကို ဆုုံးရှုံးမည်ကိုစိုးရိမ်ရန်မလိုဘဲ မိမိတို့၏ စီးပွားရေး လုပ်ငန်းရည်ရွယ်ချက်များကို အချိန် နှင့်တပြေးညီ အကောင်အထည်ဖော်ဆောင်ရွက်နိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။

“မြန်မာနိုင်ငံရဲ့ ထိပ်တန်းဆက်သွယ်ရေးအော်ပရေတာဖြစ်တဲ့ MPT အနေနဲ့ ပြည်တွင်းက စီးပွားရေး လုပ်ငန်းတွေအဖို့ သူတို့လုပ်ငန်းတွေ ပိုမိုမြန်ဆန်ပြီး အကောင်းဆုံးလည်ပတ်နိုင်တဲ့ စွမ်းဆောင်ရည်ရရှိဖို့ စိတ်ချယုံကြည်ရတဲ့ လုပ်ငန်းသုံးဆက်သွယ်ရေးအစီအစဉ်ကောင်းတွေ လိုအပ်နေတယ်ဆိုတာကို နားလည်သိရှိထားပါတယ်။ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေမှာ အသုံးပြုတဲ့ Fixed Line ဝန်ဆောင်မှုတွေအတွက် မြင့်မားတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုစွမ်းရည်ရှိတဲ့ လုပ်ငန်းသုံးကွန်ရက်ကို အထောက်အပ့ံပေးထားတာနဲ့ အညီ ဝန်ဆောင်မှုသဘောတူစာချုပ်နဲ့ စနစ်တကျဆောင်ရွက်ထားတဲ့အတွက် ဒီစနစ်ကို အသုံးပြုနေတဲ့ MPTရဲ့ သုံးစွဲသူ မိတ်ဆွေတွေအတွက် သူတို့လုပ်ငန်းတွေကို တိုးချဲ့ဖို့နဲ့ တိုးတက်ဖို့ ကိစ္စတွေကို ရွေးချယ်စဉ်းစားတဲ့နေရာမှာ အရေးပါတဲ့ ဆုံးဖြတ်ချက်တွေချမှတ်ဖို့ အထောက်အကူဖြစ်မှာ ဖြစ်ပါတယ်။ ကျွန်တော်တို့ရဲ့ဌာနက ကျွမ်းကျင်မှုအပြည့်ရှိတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုပေးတဲ့အဖွဲ့ရဲ့ အကူအညီနဲ့အတူ အပိုကုန်ကျမှု လုံးဝမရှိစေရဘဲ အမြန်ဆုံးနဲ့ ဖြေရှင်းပေးသွားမှာဖြစ်ပါတယ်” ဟု MPT-KSGM Joint Operations မှ Chief Commercial Officer ဖြစ်သူ Mr.Reizo Umeda ကပြောကြားပါသည်။

“ဒါ့အပြင် ဝန်ဆောင်မှုတွေအတွက် ပေးထားတဲ့ ကတိကဝတ်တွေနဲ့အညီ ကျွန်တော်တို့အနေနဲ့ သုံးစွဲသူတွေ အတွက် ထိရောက်တဲ့ အတွေ့အကြံုတွေရရှိနိုင်စေဖို့ကို ရည်ရွယ်ထားတာဖြစ်လို့ စီးပွားရေးလုပ်ငန်းတွေအတွက် ဆက်သွယ်မှုကွန်ရက်နဲ့ဆိုင်တဲ့ ဝန်ဆောင်မှုတွေများစွာရဲ့ အကျိုးအမြတ်ကောင်းတွေကို ရရှိနိုင်မှာဖြစ်ပြီး လုပ်ငန်းသုံး သီးသန့်ကွန်ရက်စနစ်ကို အသုံးပြုပြီးတော့ စိတ်ကျေနပ်မှု ပိုပို ရရှိစေဖို့လည်း ကျွန်တော်တို့ ရည်ရွယ်ထား တာဖြစ်ပါတယ်”ဟု Mr.Reizo Umeda က ထပ်လောင်း ပြောကြားပါသည်။

လက်ရှိသုံးစွဲနေသူများအပြင် စတင်သုံးစွဲမည့်သူများအနေဖြင့် MPT ၏ စီးပွားရေးဆိုင်ရာ ၀န်ဆောင်မှု များကို အသုံးပြုခြင်းအတွက် မှတ်ပုံတင်ပေးသွင်းပြီးသွားပါက အလိုအလျောက် ပရီမီယံလုပ်ငန်း အသုံးပြု သူများစာရင်းတွင် ထည့်သွင်းပေးသွားမည်ဖြစ်ပါသည်။ လိုင်းနှေးခြင်း၊ကွန်ရက်ကျဆင်းခြင်း ၊ ပြတ်တောက်ခြင်း ဖြစ်စဉ်များ၏ သဘောသဘာဝနှင့် ကြာချိန်အပေါ်မူတည်ပြီး ပြန်အမ်းငွေ အာမခံသော SLA ဝန်ဆောင်မှု ရရှိမည့် အကျိုးကျေးဇူးများကို ရရှိမည်ဖြစ်ပါသည်။

MPT သည် အသုံးပြုသူများကို နည်းပညာပိုင်းဆိုင်ရာ ဝန်ဆောင်မှုစင်တာ (TSC) သို့ ဆက်သွယ်နိုင်ရန် ဝန်ဆောင်မှု ပေးထားပြီး မေးမြန်းမှုများနှင့် အကြံဉာဏ် တောင်းခံမှုများကို (၂၄)နာရီပတ်လုံး တယ်လီဖုန်း ဖြင့် ဖြေကြားပေးမည့် ၀န်ဆောင်မှု (TSC Hot Line ဖုန်းနံပါတ် + ၉၅-၁-၂၃၀၂၂၇၄, ၀၁-၂၃၀၀၄၄၄) (သို့မဟုတ်) တစ်နေရာတည်း၌ပင် အပြည့်အစုံအလျှင်အမြန် ပြန်လည် ဖြေကြားပေးမည့် စနစ်များကိုလည်း လုပ်ဆောင်ပေးထားမည်ဖြစ်ပါသည်။ ဤစနစ်သည် အသုံးပြုသူများ၏ ပြဿနာများကို ဖြေရှင်းပေးနိုင်ရန်နှင့် အင်တာနက်ဆက်သွယ်မှု ချောမွေ့စေရန်အတွက် တစ်နေရာတည်းတွင် ဝန်ဆောင်မှုအပြည့်ပေးသော စနစ်တစ်ခု ဖြစ်ပါသည်။

MPT၏ စီးပွားရေးဆိုင်ရာဝန်ဆောင်မှုလုပ်ငန်းဌာန ၏ Fixed Line ၀န်ဆောင်မှုများအတွက် သဘောတူစာချုပ် စံနှုန်းအသစ် ၀န်ဆောင်မှုဖြစ်သော (SAL) နှင့် ပြန်အမ်းငွေ အာမခံအစီအစဉ် အကြောင်းကို အသေးစိတ်ထပ်မံသိရှိလိုပါက B2B အရောင်းဌာန၏ Hot line နံပါတ် 0800 800 9990 (MPT အသုံးပြုသူများအတွက် အခမဲ့) (သို့မဟုတ်) ဖုန်းနံပါတ် + 95 9426000323 (အခြားအော်ပရေတာများ) (သို့မဟုတ်) [email protected] သို့ ဆက်သွယ်မေးမြန်းနိုင်ပါသည်။

*MPT စီးပွားရေးလုပ်ငန်းသုံး သီးသန့်ဝန်ဆောင်မှုဆိုင်ရာ SLAအရ ပြန်အမ်းငွေနှင့် ချွင်းချက်အဖြစ် သတ်မှတ်နိုင်သော အချက်များသည် စာချုပ်ပါစည်းမျဉ်းနှင့် ကန့်သတ်ချက်များအတိုင်း ကိုက်ညီမှုရှိရမည်။