×

MPT မှ ကျန်းမာရေးအတွက် ကြိုတင်ကာကွယ်ကုသရေး သတင်းအချက်အလက်များ ရယူနိုင်မည့် “သင့်ကျန်းမာရေး စောင့်ရှောက်ပေး” VAS ဝန်ဆောင်မှု အသစ်ကို စတင်မိတ်ဆက်

07 Nov 2017

(ရန်ကုန်၊ ၂၀၁၇ ခုနှစ်၊ နိုဝင်ဘာ ရ ရက်) – MPT သည် သုံးစွဲသူများအတွက် သက်ရှည်ကျန်းမာစွာ နေထိုင်နိုင်စေရေးအပြင် ကျန်းမာရေးထိခိုက်စေသည့် အကြောင်းရင်းများ၊ အကျိုးဆက်များ၊ ကုသမှုများနှင့် ပတ်သက်၍ မိဘပြည်သူများ သိသင့်သိထိုက်သော အသိပညာဗဟုသုတများ ပိုမိုတိုးပွားလာစေရေးကို ဦးစားပေးရည်ရွယ်ထားသည့် “သင့်ကျန်းမာရေး စောင့်ရှောက်ပေး” ဟူသော ကျန်းမာရေးအသိပညာပေး VAS ဝန်ဆောင်မှုအသစ်ကိုMPT က စတင်မိတ်ဆက်လိုက်ပြီဖြစ်ပါသည်။

“သင့်ကျန်းမာရေး စောင့်ရှောက်ပေး” VAS ဝန်ဆောင်မှုသည် အများပြည်သူများ၏ နေ့စဉ်ဘဝ လိုအပ်ချက်များအတွက်သင့်လျော်မည့်ကျန်းမာရေးဆိုင်ရာ အချက်အလက်များကိုဖြန့်ဝေ ပေးသွားမည်ဖြစ်ပြီး ကျန်းမာရေးဆိုင်ရာ အသိအမြင်နှင့် ဗဟုသုတများ၏ အရေးပါမှုကို သိရှိစေလာခြင်း၊ အထူးသဖြင့် ကြိုတင်ကာကွယ်ခြင်းဆိုင်ရာ အကြံပြုချက်များကိုရှာဖွေနိုင်ခြင်း စသည့်အရေးပါသော အခန်းကဏ္ဍတစ်ခု ဖြစ်လာနိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။ MPT သုံးစွဲသူများအနေဖြင့် ယခု ဝန်ဆောင်မှုအသစ်အတွက်SMS မှ တစ်ဆင့် တစ်ပတ်လျှင်သုံးကြိမ်ကျန်းမာရေးဆိုင်ရာ အကြောင်းအရာများကို လက်ခံရရှိမည်ဖြစ်ပြီး ရရှိသည့် SMS တွင် URL Link ပါဝင်လာမည်ဖြစ်ကာ ၎င်း Link မှတစ်ဆင့် ၀န်ဆိုင်မှုဆိုင်ရာ အချက်အလက်များအား အသေးစိတ် ဖတ်ရှုနိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။

ကျန်းမာရေးအတွက် အရေးကြီးသော အခန်းကဏ္ဍ (၁၂)မျိုး ဖြစ်သည့် ကူးစက်တတ်သော ရောဂါများ၊ မကူးစက်နိုင်သော ရောဂါများ၊ မျိုးဆက်ပွားကျန်းမာရေး၊ သားဖွားနှင့်မီးယပ်၊ ကလေးကျန်းမာရေး၊ အလှအပနှင့် လူနေမှုဘဝ၊ အရေပြားရောဂါများ၊ စိတ်ကျန်းမာရေး၊ အစားအသောက်နှင့်ကျန်းမာရေး၊ အရေးပေါ်အခြေအနေများ အစရှိသည့်ကဏ္ဍများအတွက်ကျန်းမာရေးစောင့်ရှောက်မှုဆိုင်ရာ အချက်အလက်စာတိုများ၊ အသံဖိုင်များ၊ ဗွီဒီယိုဖိုင်များကို SMS မှတစ်ဆင့်ပေးပို့သွားမည်ဖြစ်ပါသည်။

အဆိုပါ ထပ်ဆောင်းဝန်ဆောင်မှုအသစ်တွင်ပေးအပ်မည့် ကျန်းမာရေးဆိုင်ရာ အသိပညာအချက်အလက်များသည် ဆရာဝန်များနှင့် ဆေးဘက်ဆိုင်ရာနယ်ပယ်မှ ကျွမ် ကျင်ပညာရှင်ကြီးများမှ အတည်ပြုထုတ်ပြန်ထား သည့် အကြောင်းအရာများဖြစ်သည့်အတွက် ၀န်ဆောင်မှုအသုံးပြုသူများအနေဖြင့် စိုးရိမ်ပူပန်မှုမရှိဘဲ အသုံးပြုနိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။

MPT-KSGM Joint Operations ၏ Chief Commercial Officer Mr.Reizo Umeda က “ကျန်းမာခြင်းက ပဓာနကျသလိုသုံးစွဲသူတွေအကြားမှာ ကျန်းမာရေးအသိအမြင်တွေကိုပိုမိုစိတ်ဝင်စားလာစေဖို့အတွက်MPT ရဲ့ “သင့်ကျန်းမာရေးစောင့်ရှောက်ပေး” အစီအစဉ်က အသုံးတည့်စေမယ့် ကျန်းမာရေးအကြံပြုချက်တွေ၊ ဗဟုသုတတွေကို ရိုးရှင်းပြီး အဆင်ပြေနိုင်စေတဲ့ နည်းလမ်းနဲ့ ထောက်ပံ့ပေးမှာ ဖြစ်ပါတယ်။ ဒါ့အပြင် ကျန်းမာရေးအကြံပြုချက် ခေါင်းစဉ်၁၂ မျိုးအောက်ကနေ အသက်အရွယ်၊ ကျား/မ အလိုက်ဖျားနာမှုတွေ၊ ရောဂါဖြစ်စေတဲ့ အကြောင်းတွေ၊ ကြိုတင်ကာကွယ်ခြင်းနည်းတွေ၊ နာတာရှည်ရောဂါ အခြေအနေတွေ၊ ရောဂါလက္ခဏာတွေ၊ ရောဂါကိုင်တွယ်ဖြေရှင်းမှုတွေအပါအဝင် လက်တွေ့ကျတဲ့အကြံပြုချက်တွေကို ထောက်ပံ့ပေးသွားမှာဖြစ်ပါတယ်။ ဒီဝန်ဆောင်မှုမှာက မြန်မာဘာသာနဲ့ ရေးသားဖြန့်ဝေထားခြင်း မရှိသေးတဲ့
ကျန်းမာရေးဆိုင်ရာ အချက်အလက်တွေကိုပါ အများပြည်သူတွေအနေနဲ့ အလွယ်တကူ ဖတ်ရှုနိုင်မှာဖြစ်တဲ့ အတွက် ကျန်းမာရေးအသိပညာတွေကို ကျယ်ကျယ်ပြန့်ပြန့်ရရှိလာနိုင်လိမ့်မယ်လို့ မျှော်လင့်မိပါတယ်။” ဟု ပြောကြားသည်။

MPT ၏ ဆွေသဟာ၊ ရှယ်ပြော နှင့် ရွှေစကား အစီအစဉ်ရယူထားကြသော GSM ၊ WCDMA သုံးစွဲသူများ အနေဖြင့် 8411 ထံ “HL” ဟု SMS ပေးပို့ရယူနိုင်မည်ဖြစ်ပြီး ဝန်ဆောင်မှုကို အတည်ပြုရန်အတွက်8411 ထံ “HL ON” ဟုSMS တစ်စောင်ထပ်မံပေးပို့ရမည်ဖြစ်သည်။ သုံးစွဲသူများ အနေဖြင့်တစ်ပတ်လျှင်(၃) ကြိမ်အင်္ဂါ၊
ကြာသပတေး နှင့် တနင်္ဂနွေ နေ့တို့တွင် ကျန်းမာရေးဝန်ဆောင်မှု အကြံပေးချက်သုံးစောင်ကို လက်ခံရရှိမည်ဖြစ်ပြီး ဝန်ဆောင်မှုကို ရပ်တန့်လိုပါက 8411 ထံသို့ “HL OFF” ဟု ပေးပို့ရမည်ဖြစ်သည်။ SMS တစ်စောင်အတွက်၁၉၄ ကျပ်ကျသင့်မည်ဖြစ်ပြီး သုံးစွဲသူများအနေဖြင့် တစ်ပတ်လျှင်SMS ၃ စောင်ကို အင်္ဂါနေ့၊ ကြာသပတေးနေ့နှင့်တနင်္ဂနွေနေ့တို့တွင်လက်ခံရရှိမည်ဖြစ်သည်။ ၎င်းကျသင့်ငွေတွင်ကုန်သွယ်ခွန်၅ ရာခိုင်နှုန်း ပါဝင်ပြီး ဖြစ်ပါသည်။ သုံးစွဲသူအနေဖြင့်ဝန်ဆောင်မှုကိုရယူခြင်းနှင့်အသစ်ပြန်လည်လျှောက်ထားခြင်း တို့အတွက်SMS နှုန်းထားကိုမူပေးဆောင်ရန်မလိုအပ်ပါ။ စတင်မိတ်ဆက်သည့် နိုဝင်ဘာလ (၇) ရက်နေ့ မှ စ၍ ဝန်ဆောင်မှုရယူအသုံးပြုသူများအတွက်(၁၄) ရက်တာ ဝန်ဆောင်ခ အခမဲ့ဖြင့်စတင်ရယူအသုံးပြုနိုင်မည် ဖြစ်ပါသည်။ သတ်မှတ်ထားသော ပရိုမိုးရှင်းကာလ ကုန်ဆုံးသွားပါက အထက်ပါနှုန်းထားအတိုင်း စတင် ကောက်ခံသွားမည်ဖြစ်ပါသည်။

“သင့်ကျန်းမာရေး စောင့်ရှောက်ပေး” အစီအစဉ်နှင့်ပတ်သက်၍ အသေးစိတ်အချက်အလက်များ သိရှိလိုပါက Customer Care Service ဖုန်းနံပါတ်106 သို့ဆက်သွယ်စုံစမ်းမေးမြန်း နိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။