User Eligibility MM

အသုံးပြုနိုင်မှု

MPT မိုဘို်င်းဖုန်းအသုံးပြုသူအားလုံး မိတ်ဆွေဆီမှ ဖုန်းအချင်းချင်း ငွေဖြည့်ပေးပြီး ဝေမျှသုံးတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုမှတဆင့် ငွေဖြည်ခြင်းအတွက်လက်ခံရယူနိုင်ပါသလား။

ကြိုတင်ငွေဖြည့်စနစ်အသုံးဆွေသဟာအသုံးပြုသူများနှင့် ပုံမှန်သုံး GSM/WCDMA အသုံးပြုသူများအနေဖြင့် ဖုန်းအချင်းချင်း ငွေဖြည့်ပေးပြီး ဝေမျှသုံးတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုကို အသုံးပြုနိုင်ပါတယ်။ (အထွက်ခေါ်ဆိုမှုပိတ်ခံထားသောဖုန်း၊ အဝင်လက်ခံမှုနှင့် အထွက်ခေါ်ဆိုမှုအတွက်ပိတ်ခံထားသော ဖုန်းများလည်း ဖုန်းအချင်းချင်း ငွေဖြည့်ပေးပြီး ဝေမျှသုံးတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုကို အသုံးပြုနိုင်ပါတယ်။)

CDMA အသုံးပြုသူဖြစ်ပါက ဖုန်းအချင်းချင်း ငွေဖြည့်ပေးပြီး ဝေမျှသုံးတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုမှတဆင့် ငွေဖြည်ခြင်းအတွက်လက်ခံရယူနိုင်ပါသလား။

ယခုလောလောဆယ်မှာတော့ CDMA ကို အသုံးပြုသူများအနေဖြင့် ဖုန်းအချင်းချင်း ငွေဖြည့်ပေးပြီး ဝေမျှသုံးတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုကို အသုံးပြုနိုင်ခြင်းမရှိသေးပါ။အနာဂတ်မှာ MPTဖုန်းသုံးစွဲသူတိုင်း ဖုန်းအချင်းချင်း ငွေဖြည့်ပေးပြီး ဝေမျှသုံးတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုမှတဆင့် ငွေဖြည်ခြင်းအတွက်လက်ခံရယူနိုင်ရန် MPT မှ ကြိုးစားဆောင်ရွက်ပေးမှာဖြစ်ပါတယ်။

MPT မိုဘိုင်းဖုနး်အသုံးပြုသူအားလုံး မိုဘိုင်းဖုန်းအချင်းချင်း ငွေဖြည့်ပေးပြီး ဝေမျှသုံးတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုဖြင့် မိတ်ဆွေများထံသို့ ငွေလွှဲပေးနိုင်ပါသလား။

ကြိုတင်ငွေဖြည့်စနစ်အသုံးဆွေသဟာအသုံးပြုသူများနှင့် ပုံမှန်သုံး GSM/WCDMA အသုံးပြုသူများအနေဖြင့် ဖုန်းအချင်းချင်း ငွေဖြည့်ပေးပြီး ဝေမျှသုံးတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုကို အသုံးပြုနိုင်ပါတယ်။ ငွေဖြည့်ပေးမည့်သူဘက်မှာ မိမိတွင် ဝန်ဆောင်ခ ၅%အပါအဝင် ငွေဖြည့်ပေးမည့်ပမာဏအတွက် လုံလောက်သော လက်ကျန်ငွေရှိရမည်ဖြစ်ပါတယ်။

Postpaid အသုံးပြုသူများရော ဖုန်းအချင်းချင်း ငွေဖြည့်ပေးပြီး ဝေမျှသုံးတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုမှတဆင့် ငွေဖြည်ခြင်းအတွက်လက်ခံရယူနိုင်ပါသလား။

ယခုလောလောဆယ်မှာတော့ Postpaid အသုံးပြုသူများအနေဖြင့် ဖုန်းအချင်းချင်း ငွေဖြည့်ပေးပြီး ဝေမျှသုံးတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုကို အသုံးပြုနိုင်ခြင်းမရှိသေးပါ။ အသုံးပြုနိုင်ခြင်းမရှိသေးပါ။အနာဂတ်မှာ MPTဖုန်းသုံးစွဲသူတိုင်း ဖုန်းအချင်းချင်း ငွေဖြည့်ပေးပြီး ဝေမျှသုံးတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုမှတဆင့် ငွေဖြည်ခြင်းအတွက်လက်ခံရယူနိုင်ရန် MPT မှ ကြိုးစားဆောင်ရွက်ပေးမှာဖြစ်ပါတယ်။

Voice Mail Service MM

Voice Mail ဝန်ဆောင်မှု

Voice Mail ဝန်ဆောင်မှုကို မည်သို့ ရယူရမည်နည်း။

Voice Mail ဝန်ဆောင်မှုစတင်အသုံးပြုရန် 1331 သို့ VMS ဟုရိုက်ကာ SMS ပေးပို့ပါ။
Voice mail အား စတင်အသုံးပြုစဉ်တွင် 1550 သို့ ခေါ်ဆိုကာ သင်၏ နှုတ်ဆက်သံနှင့် လျှို့ဝှက်နံပါတ် Password (၄ လုံးမှ ၆လုံး) ကို သွင်းထားရမည် ဖြစ်ပါသည်။ ဝန်ဆောင်မှုမှာ အခမဲ့ဖြစ်ပါသည်။ လစဉ်ကြေးပေးရန်မလိုပါ။
( ၁) Voice Mail ပို့သူများ ကြားရမည့် သင့်ရဲ့ နှုတ်ခွန်းဆက်စကားကို အသံသွင်းပါ
(၂) Voice Mail ပို့အပြီးတွင် ကြားရမည့် သင့်ရဲ့ နှုတ်ဆက်စကားကို အသံသွင်းပါ
(၃) လျို့ဝှက်နံပါတ် ထည့်သွင်းပါ

လက်ခံရရှိထားသော အသံမက်ဆေ့ အား အခြားနံပါတ်တစ်ခုမှနေ၍ ခေါ်ဆို စစ်ဆေးနိုင်ပါသလား?

လက်ခံရရှိထားသော အသံမက်ဆေ့အား အခြားဖုန်းတစ်ခုမှနေ၍ 1550 သို့ ခေါ်ဆိုကာ စစ်ဆေးနိုင်ပါသည်။ 1550 သို့ ခေါ်ဆိုပြီး ညွှန်ကြားချက်အတိုင်းလုပ်ဆောင်ရမှာ ဖြစ်ပါသည်။

Voice Mail ဝန်ဆောင်မှု နှင့် Missed Call Alert ဝန်ဆောင်မှုတို့ကို တစ်ပြိုင်နက်တည်း အသုံးပြုနိုင်ပါသလား။

ထိုဝန်ဆောင်မှုများကို တစ်ပြိုင်နက်တည်း အသုံးပြု၍ မရပါ။

Special Greeting Message ဆိုသည်မှာ အဘယ်နည်း။

Voice Mail ဝန်ဆောင်မှုတွင် Personal Greeting Message (ကိုယ်ပိုင် နှုတ်ခွန်းဆက်စကား) နှင့် Special Greeting Message                (အထူးနှုတ်ခွန်းဆက်စကား) ဟူ၍ (၂) မျိုးရှိပါသည်။ Special Greeting Message    (အထူးနှုတ်ခွန်းဆက်စကား) ကို အသံသွင်းထားပါက Personal Greeting Message (ကိုယ်ပိုင် နှုတ်ခွန်းဆက်စကား) ကို ကြားရမည်မဟုတ်ဘဲ အထူးနှုတ်ခွန်းဆက်စကားကိုသာ ကြားရမှာ    ဖြစ်ပါသည်။

Voice Mail ဝန်ဆောင်မှုအား ဘယ်လိုအသုံးပြုရပါသလဲ။

သုံးစွဲသူမှာ လတ်တလော ဆက်သွယ်၍ မရနိုင်လျှင်ဖြစ်စေ၊ ဖုန်းပိတ်ထားလျှင်ဖြစ်စေ၊ ခေါ်ဆိုသူအနေဖြင့် အသံမက်ဆေ့ ချန်ထားနိုင်သည့် ဝန်ဆောင်မှုဖြစ်ပါသည်။
အသံမက်ဆေ့ရရှိပါက အချက်ပေးမည်ဖြစ်ပြီး ၁၅၅၀ သို့ခေါ်ဆိုကာ မက်ဆေ့ကို နားထောင်ရန်၊ ဖျက်ရန် သို့မဟုတ် စီမံနိုင်ပါသည်။ အများဆုံး အသံမက်ဆေ့ အစောင် ၂၀ လက်ခံထားနိုင်ပါသည်။

အသံမက်ဆေ့နားထောင်ရန်နှင့် အသံမက်ဆေ့ထားခဲ့ရန်တို့အတွက် ပုံမှန်ခေါ်ဆိုမှုနှုန်းထားအတိုင်းကျသင့်မည်ဖြစ်သည်။

Voice Mail ဝန်ဆောင်မှုအား အသုံးမပြုလိုတော့ပါက မည်သို့ပြုလုပ်ရမည်နည်း။

“VMS OFF” ဟုရိုက်ကာ 1331 သို့ မက်ဆေ့ ပေးပို့ရမှာဖြစ်ပါသည်။

Voice Mail ဝန်ဆောင်မှု settings တွင် နှုတ်ခွန်းဆက်စကား၊ ဘာသာစကား၊ အသံအမှတ်အသား၊လျှို့ဝှက်နံပါတ်တို့ကို မည်သို့ ပြောင်းလဲရမည်နည်း။

Settings ထဲတွင် နှုတ်ခွန်းဆက်စကား၊ ဘာသာစကား၊ အသံအမှတ်အသား၊လျှို့ဝှက်နံပါတ် တို့ကို အောက်ပါအတိုင်း ပြောင်းလဲပြင်ဆင် နိုင်ပါသည်။
(၁) ၁၅၅၀ ကို ဖုန်းခေါ်ပါ
(၂) ကိုယ်ပိုင်အသံမက်ဆေ့ချ်များ သိမ်းဆည်းရာစာတိုက်ကိုရောက်ရှိရန် ၁ ကို နှိပ်ပါ။
(၃) Settings ကို နှိပ်ပါ
(၄) နှုတ်ခွန်းဆက်စကား (Greeting) အတွက် ၁ ကို နှိပ်ပါ၊ လျို့ဝှက်နံပါတ် (Password) အတွက် ၂ ကို နှိပ်ပါ၊ ဘာသာစကား (Language) အတွက် ၃ ကို နှိပ်ပါ၊ အသံအမှတ်အသား (Voice Signature) အတွက် ၄ ကို နှိပ်ပါ။
အသံမက်ဆေ့ချ်များလက်ခံရရှိထားပါက မက်ဆေ့ချ်အားလုံးကို နားထောင်ပြီးမှ setting menu ကို ရွေးချယ်နိုင်ပါသည်။

ခေါ်ဆိုသူမှ မိမိချန်ထားရှိခဲ့သော Voice Mail မက်ဆေ့ချ်ကို ကဏ္ဍများခွဲနိုင်ပါသလား။

ခေါ်ဆိုသူများမှ မိမိ ချန်ထားရှိခဲ့သော အသံမက်ဆေ့ချ်၏ အရေးကြီးမှုပေါ်မူတည်ပြီး သတ်မှတ်ထားနိုင်ပါသည်။ အသံမက်ဆေ့ချ်သွင်းပြီးပါက * ကိုနှိပ်ပါ။ ပြီးလ ျှင် ပုံမှန်အသံမက်ဆေ့ချ်အတွက် နံပါတ် ၁ ၊ အရေးကြီးအသံမက်ဆေ့ချ်အတွက် နံပါတ် ၂၊ လျို့ဝှက်အသံမက်ဆေ့ချ်အတွက် ၃ ကို နှိပ်ပါ။ အသံမက်ဆေ့ချ်၏ ကဏ္ဍ     ခွဲခြားမှုနှင့်ပတ်သတ်ပြီး SMS လက်ခံရရှိပါမည်။

1. Voice Mail Service ဆိုတာဘာလဲ?

မိမိခေါ်ဆိုသူ၏ ဖုန်းမှာ ယာယီခေါ်ဆိုမရ၍ဖြစ်စေ၊ ဖုန်းပိတ်ထား၍ဖြစ်စေ မိမိ ပြောပြလိုသည်များကို အသံမက်ဆေ့ချ်အဖြစ် ချန်ထားခဲ့နိုင်သည့် ၀န်ဆောင်မှုဖြစ်သည်။
၀န်ဆောင်မှုလျှောက်ထားရန်
– 1331 သို့ “VMS” ဟု SMS ပေးပို့နိုင်ပါသည်။
ဝန်ဆောင်မှုကို ဖျက်ပစ်ရန်
– 1331 သို့ “VMS OFF” ဟု SMS ပေးပို့နိုင်ပါသည်။

Value Added Services MM

Value Added Services

Voice Mail, Missed Call Alert, Call Forward, Call Waiting ၀န်ဆောင်မှုများမှာ အခမဲ့ဖြစ်ပါသလား။

Voice Mail, Missed Call Alert, Call Forward, Call Waiting ၀န်ဆောင်မှုများကို MPT ရဲ့ GSM နှင့် WCDMA သုံးစွဲသူများအားလုံး အခမဲ့ရယူအသုံးပြုနိုင်ပါသည်။

ဘယ်ကုမ္ပဏီတွေက ၀န်ဆောင်မှုပေးတာလဲ။

MPT မိုဘိုင်းဖုန်းအသုံးပြုသူတွေဟာ အောက်ဖော်ပြပါ ကုမ္ပဏီများမှတစ်ဆင့် ၀န်ဆောင်မှု ရယူ နိုင်ပါတယ်။

ProviderSMS Short Code
eTrade Myanmar Co.,Ltd 8205
Golden TMH Telecom Co., Ltd 8302
King Royal Technologies Co., Ltd8503
Blue Ocean Operating Management Co/. Ltd8602
Contents Hub Services Co., Ltd8411

သက်ဆိုင်သော ထပ်ဆောင်းဝန်ဆောင်မှုများကို MPTနှင့်ချိတ်ဆက်ပြီး ၀န်ဆောင်မှုပေးသော ကုမ္ပဏီများမှ တာဝန်ယူမည်ဖြစ်ပါသည်။

ယခုမိတ်ဆက်သော ထပ်ဆောင်းဝန်ဆောင်မှုအမျိုးအစားများကို ရယူရန် အရေအတွက် ကန့်သတ်ချက်များ ရှိပါသလား။

မရှိပါ။ သင်ကြိုက်နှစ်သက်သလောက် ထပ်ဆောင်းဝန်ဆောင်မှုအမျိုးမျိုးကို ရယူနိုင်ပါတယ်။

ယခုမိတ်ဆက်သော ထပ်ဆောင်းဝန်ဆောင်မှုအမျိုးအစားများက ကြိုတင်ငွေဖြည့်မှုအသုံးပြုသော Prepaid အသုံးပြူသူများအတွက်သာ ဟုတ်ပါသလား။

ယခုမိတ်ဆက်သော ထပ်ဆောင်းဝန်ဆောင်မှုကို Prepaid နှင့် Postpaid သုံးစွဲသူ နှစ်ရပ်လုံး အသုံးပြုနိုင်ပါတယ်။

၀န်ဆောင်မှုရယူထားသော သတင်းအချက်အလက်များကို ဘယ်နှစ်ကြိမ်ရမှာလဲ။

ရယူထားသောဝန်ဆောင်မှုအမျိုးအစားပေါ်မူတည်ပြီး သတင်းအချက်အလက်ရရှိမှု အကြိမ်အရေအတွက်လဲ ကွဲပြားမှာဖြစ်ပါတယ်။ အသေးစိတ်အချက်အလက်များသိရှိရန် ၀န်ဆောင်မှုပေးသော ကုမ္ပဏီများ၏ website ကိုလေ့လာပါ။
၀န်ဆောင်မှုများနှင့်ပတ်သက်ပြီးအသေးစိတ်အချက်အလက်များကို Call Cennter (106) သို့ ဆက်သွယ်မေးမြန်းနိုင်ပါတယ်။

ထပ်ဆောင်းဝန်ဆောင်မှုများအားလုံးကို MPT မိုဘိုင်းဖုန်းတိုင်း အသုံးပြုနိုင်ပါသလား။

ထပ်ဆောင်းဝန်ဆောင်မှုများအားလုံးကို အောက်ပါအတိုင်း အသုံးပြုနိုင်ပါသည်။

ဖုန်းအမျိုးအစားသုံးစွဲနိုင်သည့်ဝန်ဆောင်မှုများ
GSMCall Waiting, Call Forwarding, Voice Mail, Missed Call Alert, CRBT, SMS
WCDMACall Waiting, Call Forwarding, Voice Mail, Missed Call Alert, CRBT, SMS
CDMA 800Call Waiting, Fax, CRBT, SMS

ဘယ်လိုဝန်ဆောင်မှုတွေကို ဘယ်လိုနည်းနဲ့ရယူနိုင်ပါသလဲ။

ကျေးဇူးပြုပြီး ၀န်ဆောင်မှုပေးသော ကုမ္ပဏီများရဲ့ website တွေမှာ ထပ်ဆောင်းဝန်ဆောင်မှုနှင့် ပတ်သက်သော အသေးစိတ်အချက်အလက်များကို ရယူပါ။
http://www.shwemyanmar.com.mm/

http://www.blueplanet.com.mm

http://www.contentshub.com

http://www.clickhere.com.mm/

http://zapp.com.mm/web/

ယခုမိတ်ဆက်သော ထပ်ဆောင်းဝန်ဆောင်မှုများရယူရန် ၀န်ဆောင်မှုပေးသော ကုမ္ပဏီတိုင်းမှ ရယူနိုင်ပါသလား (သို့) ကုမ္ပဏီတစ်ခုထဲဆီမှ ရယူရမလား။

ယခုမိတ်ဆက်သော ထပ်ဆောင်းဝန်ဆောင်မှုအမျိုးအစားများကို MPTနှင့်ချိတ်ဆက်ပြီး ၀န်ဆောင်မှုပေးသော ကုမ္ပဏီ တိုင်းမှ ရယူနိုင်ပါတယ်။

ရယူထားသော ၀န်ဆောင်မှုအလိုလျောက် ပြန်လည်လျှောက်ထားရယူနိုင်ပါသလား။ အကယ်၍များ ကျွန်ုပ်မှာ လက်ကျန်ငွေလုံလောက်မှုမရှိလျှင် ဘယ်လိုဖြစ်မလဲ။

ရယူနိုင်ပါတယ်။ သင်ရယူထားသော ၀န်ဆောင်မှုကို ၀န်ဆောင်မှုပေးသော ကုမ္ပဏီပေါ်မူတည်ပြီး အလိုလျောက်ပြန်လည်လျှောက်ထားရယူနိုင်ပါတယ်။ အသေးစိတ်အချက်လက်များကို ၀န်ဆောင်မှုပေးသော သက်ဆိုင်ရာ ကုမ္ပဏီများ၏ website တွင်လေ့လာကြည့်ရှုပါ။

Transactions and Amounts MM

ငွေဖြည့်ပုံနှင့် ငွေဖြည့်သည့်ပမာဏ

တစ်ကြိမ်ငွေဖြည့်ပါက အနည်းဆုံး/အများဆုံး ငွေဖြည့်နိုင်သည့် ပမာဏက ဘယ်လောက်ပါလဲ။

တစ်ကြိမ်လျှင် ငွေ ၃ဝဝကျပ်မှ စတင်ပြီး ၁ဝဝဝဝကျပ်အထိ ပမာဏကို မိုဘိုင်းဖုန်းအချင်းချင်း လွှဲပြောင်းဖြည့်သွင်းပေးနိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။ တစ်နေ့တာအတွက် လွှဲပြောင်းငွေဖြည့်သွင်းပေးနိုင်သည့် ငွေပမာဏကို ကန့်သတ်ထားခြင်းမရှိသော်လဲ တစ်နေ့တာအတွက် လွှဲပြောင်းငွေဖြည့်သွင်းပေးနိုင်သည့်အကြိမ်အရေအတွက်ကိုတော့ ၅ကြိမ်သာဖြစ်ရမည်ဟု သတ်မှတ်ထားပါတယ်။

တစ်နေ့မှာ ငွေဘယ်နှစ်ကြိမ် ဖြည့်ပေးနိုင်ပါသလဲ။

စတင်ရေတွက်သည့်အချိန်ကတော့ နေ့တစ်နေ့၏ သန်းခေါင်ချိန်စတင်ချိန်မှ သန်းခေါင်ပြန်ရောက်ချိန်အထိဖြစ်ပါတယ်။

မိတ်ဆွေကို ငွေဖြည့်ပေးဖို့အတွက် အချိန်ဘယ်လောက်ကြာပါသလဲ။

ဖုန်းအချင်းချင်း ငွေဖြည့်ပေးပြီး ဝေမျှသုံးတဲ့ဝန်ဆောင်မှုကိုပြုလုပ်ပြီးသည်နှင့် သင့်မိတ်ဆွေက လွှဲပြောင်းပေးသော ငွေကို စက္ကန့်အနည်းငယ်အတွင်း လက်ခံရရှိမှာဖြစ်ပါတယ်။

ဖည့်ပေးးထားသော ငွေလက်ကျန်သက်တမ်းက ဘယ်လိုရှိပါသလဲ။

ငွေဖြည့်ခြင်းအတွက် လက်ကျန်သက်တမ်းကိုပါလွှဲပြောင်းမည်မဟုတ်ပါ။ အကယ်၍ ငွေလက်ခံရရှိသူသည် မိုဘိုင်းဖုန်းလက်ရှိအသုံးပြုနေသူဖြစ်ပြီး လက်ကျန်ငွေမှာ သက်တမ်းကုန်ဆုံးခြင်းမရှိခဲ့ပါလျှင်၊ ငွေလက်ခံရရှိသူ၏ လက်ကျန်ငွေသက်တမ်းမှာ မူလလက်ကျန်ငွေသက်တမ်းအတိုင်းဖြစ်ပါတယ်။ (အထွက်ခေါ်ဆိုမှုပိတ်ခံထားသောဖုန်း၊ အဝင်လက်ခံမှုနှင့် အထွက်ခေါ်ဆိုမှုအတွက်ပိတ်ခံထားရသော ဖုန်းများအတွက်ကိုတော့ အထူးဖော်ပြချက်ကဏ္ဍမှာ လေ့လာနိုင်ပါတယ်။)

မိုဘိုင်းဖုန်းအချင်းချင်း ငွေဖြည့်ပေးပြီး ဝေမျှသုံးတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုပြုလုပ်ပြီးသွားသောအခါ အထောက်အထားရရှိမှာလား။

ရရှိမှာပါ။ ငွေလွှဲပြောင်းပေးသူရော ငွေလက်ခံရရှိသူပါ ငွေဖြည့်ပြီးကြောင်းနှင့် ငွေလက်ခံရရှိကြောင်း အထောက်အထားအနေဖြင့် စာတိုလက်ခံရရှိမှာဖြစ်ပါတယ်။

တစ်နေ့တာ ငွေအများဆုံးဖြည့်နိုင်သည့် ငွေပမာဏ သတ်မှတ်ထားပါသလား။

တစ်နေ့တာအတွက် လွှဲပြောင်းငွေဖြည့်သွင်းပေးနိုင်သည့် ငွေပမာဏကို ကန့်သတ်ထားခြင်းမရှိသော်လဲ တစ်နေ့တာအတွက် လွှဲပြောင်းငွေဖြည့်သွင်းပေးနိုင်သည့်အကြိမ်အရေအတွက်ကိုတော့ ၅ကြိမ်သာဖြစ်ရမည်ဟု သတ်မှတ်ထားပါတယ်။

မိုဘိုင်းဖုန်းအချင်းချင်း ငွေဖြည့်ပေးပြီး ဝေမျှသုံးတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုအတွက် ငွေဘယ်လောက်ကုန်ကျမှာလဲ။

မိုဘိုင်းဖုန်းအချင်းချင်း ငွေဖြည့်ပေးပြီး ဝေမျှသုံးတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုအတွက် ကုန်ကျစရိတ်မှာ ငွေလွှဲထားသော ငွေပမာဏ၏ ၅%ကျသင့်မှာဖြစ်ပါတယ်။ အဆိုပါ ကျသင့်ငွေ ၅%ကို ငွေဖြည့်ပေးသူ၏ လက်ကျန်ငွေထဲမှ ဖြတ်သွားမည်ဖြစ်ပြီး ငွေလက်ခံရရှိသူကတော့ မည်သည့်ဝန်ဆောင်ခမှ ပေးရန်မလိုပါ။

ကျွန်ုပ်တစ်နေ့လျှင် ငွေလွှဲပေးမှုဘယ်နှစ်ကြိမ်လက်ခံနိုင်ပါသလဲ။ (သို့) တစ်နေ့လျှင် ငွေပမာဏဘယ်လောက်ို လက်ခံနိုင်ပါသလဲ။

တစ်နေ့တာအတွင်း အများဆုံး လွှဲပြောင်းငွေဖြည့်သွင်းပေးနိုင်သည့်အကြိမ်အရေအတွက်မှာ ၅ကြိမ်ဖြစ်ပါတယ်။ တစ်ကြိမ်လျှင် ငွေ ၃ဝဝကျပ်မှ စတင်ပြီး ၁ဝဝဝဝကျပ်အထိ ပမာဏကိုလွှဲပြောင်းငွေဖြည့်သွင်းပေးနိုင်တာကြောင့် တစ်နေ့တာအတွင်း အများဆုံးလွှဲပြောင်းငွေဖြည့်သွင်းပေးနိုင်သည့်ပမာဏ/လက်ခံရရှိနိုင်သည့်ပမာဏမှာ ၅ဝဝဝဝကျပ် ဖြစ်ပါတယ်။

အပိုဆောင်းဆုရရှိထားသော လက်ကျန်ငွေကို သူငယ်ချင်းထံသို့ လွှဲပေးနိုင်ပါသလား။

မရနိုင်ပါ။ မိုဘိုင်းဖုန်းအချင်းချင်း ငွေဖြည်ပေးပြီး ဝေမျှသုံးတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုအတွက် မူရင်း လက်ကျန်ငွေထဲမှသာ လွှဲပြောင်းပေးနိုင်မည်ဖြစ်ပါတယ်။

Infotainment MM

VAS > INFO

သတင်းအချက်အလက်ဆိုင်ရာ ဝန်ဆောင်မှု

M188 မှနေ၍ မည့်သည့်ဝန်ဆောင်မှုများကို ရယူနိုင်ပါသနည်း။

http://m188.com.mm သို့ သွားရောက်ကြည့်ရှုကာ ရရှိနိုင်သည့် ဝန်ဆောင်မှုများ နှင့် မည်သို့ ရယူနိုင်ကြောင်း၊ အသုံးမပြုလိုပါက မည်သို့ ပယ်ဖျက်နိုင်ကြောင်းတို့ ကို သိရှိနိုင်ပါသည်။

VAS Promotion – FAQs MM

CONTENT HUB အမေးအဖြေများ

Contents Hub မှဝန်ဆောင်မှုပေးသော အနုပညာကြယ်ပွင့်များ၏ လက်တလောလှုပ်ရှားမှု ဗွီဒီယိုမှတ်တမ်းများ ဝန်ဆောင်မှုဆိုသည်မှာ အဘယ်နည်း။

အသုံးပြုသူများအနေဖြင့် အနုပညာရှင်များ၏ YouTube , Facebook နှင့် အခြားသော Social Media များမှာမရရှိနိုင်သည်. နောက်ဆုံးရသတင်းများအား မိုဘိုင်းလ်ဖုန်းမှတစ်ဆင့် ဗွီဒီယိုဖိုင်များဖြင့် ကြည့်ရှုရမည်ဖြစ်ပါသည်။

Contents Hub မှဝန်ဆောင်မှုပေးသော အနုပညာကြယ်ပွင့်များ၏ လက်တလောလှုပ်ရှားမှု ဗွီဒီယိုမှတ်တမ်းများ ဝန်ဆောင်မှုအား ရယူမည်ဆိုပါက ဝန်ဆောင်ခမည်မျှကုန်ကျမည်နည်း။

ဝန်ဆောင်မှုအား ရယူမည်ဆိုပါက ဗွီဒီယို ၁ ဖိုင်လျှင် ၂၅၀ ကျပ် ကောက်ခံမည်ဖြစ်ပြီး (၅) ရက်ရရှိမည်ဖြစ်ပါသည်။ အင်္ဂါနေ့ နှင့် ကြာသပတေးနေ့များတွင် ရရှိမည်မဟုတ်ပါ။

ထိုဝန်ဆောင်မှု၏ ဗွီဒီယိုဖိုင်များကို ကြည့်ရှုမည်ဆိုပါက အင်တာနက်လိုအပ်ပါသလား။

ဗွီဒီယိုဖိုင်များကိုကြည့်ရှုမည်ဆိုပါက အင်တာနက်လိုအပ်မည်ဖြစ်ပါသည်။

Contents Hub မှဝန်ဆောင်မှုပေးသော အနုပညာကြယ်ပွင့်များ၏ လက်တလောလှုပ်ရှားမှု ဗွီဒီယိုမှတ်တမ်းများ ဝန်ဆောင်မှုုုအတွက် Promotion ကာလသည်ဘယ်ရက်မှာစပြီး ဘယ်ရက်မှာပြီးဆုံးမည်နည်း။

Promotion ကာလသည် ၂၉  ရက် ဇန်နဝါရီလတွင်စပြီး ၂၄ ရက်ဖေဖော်ဝါရီလတွင် ပြီးဆုုံးမည်ဖြစ်ပါသည်။

Contents Hub မှဝန်ဆောင်မှုပေးသော အနုပညာကြယ်ပွင့်များ၏ လက်တလောလှုပ်ရှားမှု ဗွီဒီယိုမှတ်တမ်းများ ဝန်ဆောင်မှု အားမည်ကဲ့သို့ရယူရမည်နည်း။

ဝန်ဆောင်မှုအားရယူလိုပါက CEL ဟုရိုက်ထည့်၍ 8405 သို့ message ပေးပို့ပြီး ရယူနိုင်ပါသည်။ (သို့မဟုတ်)
*8406*1*1# အားဖုန်းခေါ်ဆိုပြီး ဝန်ဆောင်မှုအားရယူနိုင်ပါသည်။

Contents Hub မှဝန်ဆောင်မှုပေးသော အနုပညာကြယ်ပွင့်များ၏ လက်တလောလှုပ်ရှားမှု ဗွီဒီယိုမှတ်တမ်းများ ဝန်ဆောင်မှုှုအား မည်ကဲ့သို့သော ပုံစံဖြင့်ရရှိမည်နည်း။

ထိုဝန်ဆောင်မှုအား စာတို (Message) စနစ်ဖြင့် ပေးပို့သွားမည်ဖြစ်ပြီး ထိုစာတို (Message) တွင် ဗွီဒီယိုဖိုင် (Link) ပါဝင်မည်ဖြစ်ပြီး ထို (Link) အားနှိပ်၍ ဗီဒီယိုအား ကြည့်ရှုနိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။

Contents Hub မှဝန်ဆောင်မှုပေးသော အနုပညာကြယ်ပွင့်များ၏ လက်တလောလှုပ်ရှားမှု ဗွီဒီယိုမှတ်တမ်းများ ဝန်ဆောင်မှုအား အသုံးမပြုချင်သည့် အခါတွင်မည်ကဲ့သို့ပြုလုပ်ရမည်နည်း။

၀န်ဆောင်မှုအား အသုံးမပြုလိုတော့ပါက UNCEL ဟုရိုက်ထည့်၍ 8405 သို့ပေးပို့လိုက်ပါက ၀န်ဆောင်မှုရပ်တန့်သွားမည်ဖြစ်ပါသည်။

Promotion ကာလအတွင်းဝန်ဆောင်မှုအား ရယူမည်ဆိုပါက ဝန်ဆောင်ခမည်မျှကုန်ကျမည်နည်း။

Promotion ကာလအတွင်းဝန်ဆောင်မှုအား ရယူမည်ဆိုပါက ဝန်ဆောင်ခ ပေးရမည်မဟုုတ်ပါ။ Promotion ကာလအပြီးတွင် ဝန်ဆောင်မှုအား ဆက်လက်ရယူမည်ဆိုပါက ဗွီဒီယို ၁ ဖိုင်လျှင် ၂၅၀ ကျပ် ကောက်ခံမည်ဖြစ်ပါသည်။

Special Treatment MM

အထူးဝန်ဆောင်မှု

အထွက်ခေါ်ဆိုမှုကိုပိတ်ထားသော ဖုန်းသို့ ငွေဖြည့်ပေးပါက မည်သို့ဖြစ်မည်နည်း။ (က- အထွက်ခေါ်ဆိုမှုကိုပိတ်ခံထားရသောဖုန်းတွင် လက်ကျန်ငွေသက်တမ်းကုန်ဆုံးနေပါလျှင်၊ SMS သို့ အဝင်ခေါ်ဆိုမှုသာလက်ခံနိုင်ပါတယ်)

က – အထွက်ခေါ်ဆိုမှုကိုပိတ်ခံထားရသောဖုန်းတွင် ဖုန်းအချင်းချင်း ငွေဖြည့်ပေးပြီး ဝေမျှသုံးတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုမှတဆင့် ငွေဖြည်ခြင်းအတွက်လက်ခံရယူနိုင်ပါတယ်။ ငွေဖြည့်ခြင်းလက်ခံရရှိပြီးသောအခါ အထွက်ခေါ်ဆိုမှုပြုလုပ်နိုင်ပြီး လက်ကျန်ငွေသက်တမ်းမှာ ၁၅ရက်ဖြစ်ပါတယ်။ ၄င်းအနေဖြင့် ငွေလက်ကျန်သက်တမ်း ၁၅ရက်အတွင်းမှာ ငွေထပ်မံဖြည့်သွင်းခြင်းမပြုလုပ်ပါက ၁၅ရက်သက်တမ်းကျော်လွန်သွားသောအခါ မူလအတိုင်း အထွက်ခေါ်ဆိုမှုကို ပိတ်ခံရမည်ဖြစ်ပါတယ်။

အဝင်လက်ခံမှုနှင့် အထွက်ခေါ်ဆိုမှုအတွက်ပိတ်ခံထားသော ဖုန်းသို့ ငွေဖြည့်ပေးပါက မည်သို့ဖြစ်မည်နည်း။ (ခ- အဝင်လက်ခံမှုနှင့် အထွက်ခေါ်ဆိုမှုအတွက်ပိတ်ခံထားသော ဖုန်းမတွင် ရက်ပေါင်း ၃ဝထက်ပို၍ လက်ကျန်ငွေသက်တမ်းမှာ ကုန်ဆုံးနေပါလျှင် )

ခ – အဝင်လက်ခံမှုနှင့် အထွက်ခေါ်ဆိုမှုအတွက်ပိတ်ခံထားသော ဖုန်းသို့ ဖုန်းအချင်းချင်း ငွေဖြည့်ပေးပြီး ဝေမျှသုံးတဲ့ ဝန်ဆောင်မှုမှတဆင့် ငွေဖြည်ခြင်းအတွက်လက်ခံရယူနိုင်ပါတယ်။ ငွေဖြည့်ခြင်းလက်ခံရရှိပြီးသောအခါ အဝင်လက်ခံမှုနှင့် အထွက်ခေါ်ဆိုမှုပြုလုပ်နိုင်ပြီး လက်ကျန်ငွေသက်တမ်းမှာ ၁၅ရက်ဖြစ်ပါတယ်။ ၄င်းအနေဖြင့် ငွေလက်ကျန်သက်တမ်း ၁၅ရက်အတွင်းမှာ ငွေထပ်မံဖြည့်သွင်းခြင်းမပြုလုပ်ပါက ၁၅ရက်သက်တမ်းကျော်လွန်သွားသောအခါ မူလအတိုင်း အဝင်လက်ခံမှုနှင့် အထွက်ခေါ်ဆိုမှုအတွက်ပိတ်ခံထားသော ဖုန်း ပိတ်ခံရမည်ဖြစ်ပါတယ်။

SMS Donation MM

SMS Donation

SMS မှတစ်ဆင့် လှုဒါန်းမှုကို အချိန်ဘယ်လောက်ကြာ ဖွင့်ပေးထားမှာလဲ။

SMS မှတစ်ဆင့် လှုဒါန်းမှုကို ၂၀၁၆ခုနှစ်၊ စက်တင်ဘာလ၊ ၉ ရက်၊ 0:00 နာရီမှ စတင်ကာ ၂၀၁၆ ခုနှစ် ၊ အောက်တာဘာလ ၃၁ရက် ည ၁၂:၀၀ နာရီထိ ဖွင့်လှစ်ပေးသွားမှာ ဖြစ်ပါသည်။

လှုဒါန်းငွေ မည်မျှကောက်ခံ ရရှိထားသည်ကို ပြည်သူများ မည်သို့သိရှိနိုင် မလဲ။

လှုဒါန်းမှုများပြုလုပ်နေစဉ်အတွင်းနှင့် လှူဒါန်းမှုပြုရန် သတ်မှတ်ထားသည့်ကာလ အပြီးသတ် ပြီးစီးသည့်အခါ SMS မှတစ်ဆင့် လှုဒါန်းငွေ မည်မျှကောက်ခံ ရရှိပြီး မည်သည့်နေရာများတွင် လှုဒါန်းခဲ့သည်ကို MPTမှ  စာရင်းထုတ်ပြန်သွားမည် ဖြစ်ပါသည်။

လူတစ်ဦးအနေနဲ့ ငွေ ၅၀၀ ကျပ်ထက် ပိုမို လှူဒါန်းနိုင်ပါသလား။

SMS တကြိမ် လှုဒါန်းမှုကို  ၅၀၀ ကျပ်သာပြုလုပ်နိုင်မည်ဖြစ်သည်။ SMS လှုဒါန်းမှုကို အကြိမ်အရေအတွက် ကန့်သတ်မထားဘဲ လူကြီးမင်း၏ လက်ကျန်ငွေရှိသရွေ့ လှုဒါန်း နိုင်ပါသည်။

Post Paid သုံးစွဲသူများလည်း လှုဒါန်း မှု ပြုလို့ ရပါသလား။

လောလောဆည်တွင် ကြိုတင်ပေးငွေဖြင့်သာအသုံးပြုသည့် ဖုန်းများ (prepaid phones) ဖြင့်သာ လှူဒါန်းမှုပြုနိုင်မှာဖြစ်ပါတယ်။

ယခုရရှိသည့် ငွေကြေးများကို မည်သည့် ရည်ရွယ်ချက်ဖြင့် အသုံးပြုသွားမည်နည်း။

MPT အနေဖြင့် ယခုလိုလက်ခံရရှိသည့် လှူဒါန်းငွေများ ကို ဘုရား ပုထိုးများနှင့် ရှေးဟောင်းအဆောက်အအုံများပြုပြင်ထိန်းသိမ်းမှုများအတွက်အသုံးပြုသွားမည်ဖြစ်သည်။

ကောက်ခံ ရရှိသော လှုဒါန်းငွေများကို မည်သို့ လှုဒါန်းသွားမလဲ။

SMS မှတစ်ဆင့် ကောက်ခံရရှိသောငွေများကို MPT သုံးစွဲသူများ ကိုယ်စား ငလျှင်ကြောင့် ထိခိုက်ပျက်စီးခဲ့ရသော ရှေးဟောင်းယဉ်ကျေးမှုအမွေအနှစ် အဆောက်အဦ ပြုပြင်ရာတွင် ရန်ပုံငွေ အဖြစ် သုံးစွဲနိုင်ရန် သက်ဆိုင်ရာ အစိုးရ  အဖွဲ့အစည်းများနှင့် အစိုးရ  မဟုတ်သော အဖွဲ့အစည်းများ မှတစ်ဆင့် ပွင့်လင်းမြင်သာမှုရှိစွာ လှုဒါန်းသွားမည် ဖြစ်ပါသည်။

လှုဒါန်းငွေများကို တစ်ကြိမ်တည်း အပြီးသတ် လှုဒါန်းမှာလား (သို့မဟုတ်) ပုံမှန်အနေနဲ့ ဝင်ငွေရရှိတိုင်း လှုဒါန်းသွားမှာလား။

သတ်မှတ်ကာလ ပြီးစီးသည့် အခါ ကောက်ခံရရှိသည့် ငွေပမာဏ စုစုပေါင်းကို ထုတ်ပြန် ကြေငြာသွား မည်ဖြစ်ပါသည်။ ထို့အပြင် ပွင့်လင်းမြင်သာမှုရှိစေရန်အတွက်  ပြည်သူများထံသို့ ကောက်ခံရရှိမှု အခြေအနေကို ပုံမှန်ထုတ်ပြန်ပေးသွားမည်ဖြစ်သည်။  ကောက်ခံရရှိသည့် ငွေများကို ငလျှင်ကြောင့် ထိခိုက်ပျက်စီးခဲ့ရသော ရှေးဟောင်းယဉ်ကျေးမှု အမွေအနှစ် အဆောက်အဦများ ပြုပြင်ရာတွင် ရန်ပုံငွေ အဖြစ် သုံးစွဲနိုင်ရန် သက်ဆိုင်ရာ အစိုးရ  အဖွဲ့အစည်းများနှင့် အစိုးရ  မဟုတ်သော အဖွဲ့အစည်းများ မှတစ်ဆင့် ပွင့်လင်းမြင်သာမှုရှိစွာ လှုဒါန်းသွား မည် ဖြစ်ပါသည်။

အကယ်၍ မှားယွင်းပြီး ၁၀၀၀ (သို့) အခြားငွေ ပမာဏကို ရိုက်ထည့်မိပါက လက်ကျန်ငွေထဲမှ ၅၀၀ကျပ် ထက် ပိုမို ဖြတ်တောက်မည် ဖြစ်ပါသလား။

မဖြတ်တောက််ပါ။ SMS တစ်ကြိမ် လှုဒါန်းမှုမှာ ၅၀၀ ကျပ်သာ ကျသင့်ပါသည်။

အဘယ့်ကြောင့် ငလျင်ဘေးကိုသာ လှုဒါန်းမှုပြုရန်လုပ် ဆောင်ခဲ့တာလဲ။

ရှေးဟောင်းအမွေအနှစ်အဆောက်အအုံများကို ထိန်းသိမ်း စောင့်ရှောက်ခြင်းဟာ သည် မြန်မာပြည်သူများ အတွက်အလွန်ပဲအရေးပါလှပါတယ်။  MPT အနေနဲ့ သုံးစွဲသူတွေ့ရဲ့ အသံကို နားထောင်နေပြီး Facebook နဲ့ Call Center တွေကတစ်ဆင့်တောင်းဆိုမှုတွေနဲ့အတူ အခုလို ရှေးဟောင်းအမွေအနှစ် ဘုရားပုထိုးတွေကို ပြုပြင်ရေးဟာအရေးပါလှတဲ့အတွက် SMS အလှူကိုဖွင့်လှစ်လိုက်ရခြင်းဖြစ်ပါတယ်။

Balance Transfer mm

Balance Transfer

၁။ Balance Transfer ဝန်ဆောင်မှုကိုဘယ်လိုအသုံးပြုရမှာပါလဲ?

ငွေလွှဲပြောင်းပေးရန်အတွက်*223*လွှဲမည့်ငွေပမာဏ*ငွေလက်ခံရယူမည့်သူ၏မိုဘိုင်းနံပါတ်#ကိုရိုက်နှိပ် ခေါ်ဆိုပါ။ ဥပမာ။ *223*1000*09456456456#[send]

ပေးပို့သူအနေဖြင့် လွှဲပြောင်းငွေ ပမာဏ၏ ၅% ကို ၀န်ဆောင်ခ အဖြစ် ပေးဆောင်ရမှာ ဖြစ်ပါတယ်။

 

၃။ အပိုဆောင်းဆုရရှိထားသော လက်ကျန်ငွေ (Bonus) ကိုအခြား MPT ဖုန်းနံပါတ်တစ်ခုထံသို့ လွှဲပေးနိုင်ပါသလား?

မရနိုင်ပါ။ Balance Transfer ဝန်ဆောင်မှုအတွက် မူရင်းလက်ကျန်ငွေထဲမှသာ လွှဲပြောင်းပေးနိုင်မည်ဖြစ်သည်။

၅။ ဘယ်သူတွေက Balance Transfer ဝန်ဆောင်မှုမှ တဆင့် အခြားသူများထံမှ လွှဲပြောင်းငွေ ရရှိနိုင်မှာပါလဲ?

MPT GSM/WCDMA မိုဘိုင်းဖုန်းများ၏ Prepaid စနစ်အသုံးပြုသူများအားလုံး(1-way block and 2-way block ဖြစ်နေသော သုံးစွဲသူများအပါအဝင်)သည် Balance Transfer ဝန်ဆောင်မှုမှတစ်ဆင့် အခြားသူများထံမှ လွှဲပြောင်းငွေလက်ခံရရှိနိုင်ပါသည်။

၇။ 1-way block ဖြစ်နေသောဖုန်းသို့ငွေလွှဲပြောင်းပေးပါက မည်သို့ဖြစ်မည်နည်း?

1-way blockဖြစ်နေသော ဖုန်းသည် Balance Transfer ဝန်ဆောင်မှုမှတဆင့် ငွေလွှဲပြောင်းပေးခြင်း ကိုလက်ခံရယူနိုင်ပါသည်။ ငွေဖြည့်ခြင်းလက်ခံရရှိပြီးသောအခါ အထွက်ခေါ်ဆိုမှုပြုလုပ်နိုင်ပြီး လက်ကျန်ငွေ သက်တမ်းမှာ ရက်၉၀ဖြစ်သည်။ ၎င်းအနေဖြင့် လက်ကျန်ငွေသက်တမ်း ရက်၉၀အတွင်းမှာ ငွေထပ်မံဖြည့်သွင်းခြင်းမပြုလုပ်ပါက ရက်၉၀ကျော်လွန်သွားသောအခါ မူလအတိုင်း အထွက်ခေါ်ဆိုမှုပြန်လည် ပိတ်ခံရမည်ဖြစ်သည်။

၂။ တစ်ကြိမ်ငွေလွှဲပြောင်းပေးပါက အနည်းဆုံး/အများဆုံးလွှဲပြောင်းနိုင်သည့် ငွေပမာဏဘယ်လောက်ပါလဲ?

တစ်ကြိမ်လျှင်ငွေ ၃၀၀ကျပ်မှ စတင်ပြီး ၁၀၀၀၀ကျပ်အထိ ပမာဏကို မိုဘိုင်းဖုန်းအချင်းချင်း လွှဲပြောင်းဖြည့်သွင်းပေးနိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။ တစ်နေ့တာ(နေ့စဉ် မနက် 00:00နာရီမှ ည23:59နာရီ) အတွင်း အများဆုံး ၅ကြိမ်အထိ လွှဲပြောင်းဖြည့်သွင်းပေးနိုင်ပါသည်။

၄။ ဘယ်သူတွေက Balance Transfer ဝန်ဆောင်မှုကိုသုံးပြီး မိတ်ဆွေများထံသို့ ငွေလွှဲပြောင်းပေးနိုင်မှာပါလဲ?

MPT GSM/WCDMA မိုဘိုင်းဖုန်းများ၏ Prepaid စနစ်အသုံးပြုသူများသည် Balance Transfer ကို အသုံးပြု၍ မိတ်ဆွေများထံသို့ ငွေလွှဲပြောင်းပေးနိုင်မည်ဖြစ်သည်။ ငွေလွှဲပြောင်းသူသည် MPT SIM Card စတင်အသုံးပြုချိန်မှ စ၍လက်ရှိအချိန်အထိ အနည်းဆုံး ဖုန်းဘီလ်၃၀၀၀ကျပ် အသုံးပြုပြီးဖြစ်ရမည်ဖြစ်သည်။ ငွေလွှဲပြောင်းသူတွင် လွှဲပြောင်းပေးမည့်ပမာဏအတွက် လုံလောက်သော လက်ကျန်ငွေရှိရမည်ဖြစ်သည်။

၆။ CDMA အသုံးပြုသူဖြစ်ပါက Balance Transfer ဝန်ဆောင်မှုကို အသုံးပြုနိုင်မှာပါလား?

လက်ရှိတွင် CDMAဖုန်းအသုံးပြုသူများသည် Balance Transfer ဝန်ဆောင်မှုကို အသုံးပြုနိုင်ခြင်းမရှိသေးပါ။

၈။ 2-way block ဖြစ်နေသောဖုန်းသို့ငွေလွှဲပြောင်းပေးပါက မည်သို့ဖြစ်မည်နည်း?

2-way blockဖြစ်နေသော ဖုန်းသည် Balance Transfer ဝန်ဆောင်မှုမှတဆင့် ငွေလွှဲပြောင်းပေးခြင်း ကိုလက်ခံရယူနိုင်ပါသည်။ ငွေဖြည့်ခြင်းလက်ခံရရှိပြီးသောအခါ ဖုန်းကိုပုံမှန်အတိုင်း ဆက်လက် အသုံးပြုနိုင်မည်ဖြစ်ပြီး လက်ကျန်ငွေသက်တမ်းမှာ ရက်၉၀ဖြစ်သည်။ ၎င်းအနေဖြင့် လက်ကျန်ငွေသက်တမ်း ရက်၉၀အတွင်းမှာ ငွေထပ်မံဖြည့်သွင်းခြင်းမပြုလုပ်ပါက ရက်၉၀ကျော်လွန်သွားသော အခါ အထွက်ခေါ်ဆိုမှု အပိတ်ခံရမည်ဖြစ်သည်။

“Yu Htar+” service MM

VAS > BALANCE

“ယူထား+” ၀န်ဆောင်မှု

၁။ ယူထား+ ၀န်ဆောင်မှု ဆိုတာဘာလဲ?

MPT သုံးစွဲသူများအနေဖြင့် လက်ကျန်ငွေနည်းနေသည့်အချိန်တိုင်းတွင် MPT ၏ “ယူထား+”  ဝန်ဆောင်မှုမှ  ချေးငွေရယူ၍ အသုံးပြုနိုင်သည်။ “ယူထား+”  ဝန်ဆောင်မှုကို အရေးပေါ် အခြေအနေများနှင့် ဖုန်းဘေလ်ဖြည့်ရန်လွယ်ကူခြင်းမရှိသောအခြေအနေများတွင် *800# ကိုခေါ်၍ ဝန်ဆောင်မှုကို ရယူနိုင်ပါသည်။

၂။ ယူထား+ ဝန်ဆောင်မှုကို ဘယ်လိုရယူမလဲ?

ယူထား+ ဝန်ဆောင်မှုကိုရယူရန်

  • USSD code အသုံးပြုပြီး ငွေချေးခြင်း အတွက် *800# ကိုခေါ်ဆိုပါ။
  • SMS အသုံးပြုပြီး ငွေချေးခြင်းအတွက် “8000” သို့ 800 ဟုရိုက်၍ SMS ပေးပို့နိုင်ပါသည်။
  • MPT4U application မှတဆင့်လည်းရယူနိုင်ပါသည်။

၃။ ယူထား+ ဝန်ဆောင်မှုအသုံးပြုဖို့ ဘာတွေလိုအပ်ပါသလဲ?

MPT သုံးစွဲသူများ ပိုမိုအဆင်ပြေစေရန်အတွက် ချေးငွေရယူသုံးစွဲနိုင်သော  ယူထား+ ဝန်ဆောင်မှုကိုရယူရန် *800# ကိုခေါ်ဆိုနိုင်ပါသည်။ အောက်ဖော်ပြပါ စည်းမျဉ်းစည်းကမ်းများနှင့်ကိုက်ညီသူများသည် ယူထား+ဝန်ဆောင်မှုမှ ချေးငွေဝန်ဆောင်မှုကို ရယူနိုင်ပါသည်။

(၁) ဤဝန်ဆောင်မှုသည် Prepaid သုံးစွဲသူများအတွက်သာဖြစ်ပါသည်။

(၂) MPT ဆင်းကတ်အသုံးပြုသည့်ရက်မှာ ရက်(၃၀)အထက်ရှိရပါမည်။

(၃) ရက်(၉၀)အတွင်း ဖုန်းဘေလ် တစ်ခါဖြည့်ထားရပါမည်။

(၄)  ရက်(၉၀)အတွင်း ဖုန်းဘေလ်    အနည်းဆုံး(၃၀၀၀)ကျပ်ဖြည့်သွင်းထားရပါမည်။

(၅) ယခင်ယူထားသော ချေးငွေကို ပြန်လည်မပေးချေရသေးသော်လည်း ရရှိနိုင်သောပမာဏအထိ ထပ်မံချေးယူနိုင်ပါသည်။

(၆) သင်ချေးယူနိုင်သောပမာဏကို MPT ဖုန်းဘေလ်ဖြည့်သွင်းသောပမာဏနှင့်ဖြည့်သွင်းသည့်အကြိမ်ပေါ်မူတည်၍ ကန့်သတ်တွက်ချက်ပါမည်။

၄။ ယူထား+ ဝန်ဆောင်မှုမှ ချေးငွေဘယ်လောက်ထိချေးယူနိုင်ပါသလဲ?

သတ်မှတ်ထားသောသင်၏ချေးငွေပေါ်မူတည်၍ အောက်ပါပမာဏများကို ချေးယူနိုင်ပါမည်။

ချေးငွေပမာဏဝန်ဆောင်ခနောက်ထပ်ငွေဖြည့်မှုမှ
ပြန်လည်ရယူခြင်း
၈၀၀ ကျပ်၆၀ ကျပ်၈၆၀ ကျပ်
၁၀၀၀ ကျပ်၁၀၀ ကျပ်၁၁၀၀ ကျပ်
၁၅၀၀ ကျပ်၁၅၀ ကျပ်၁၆၅၀ ကျပ်
၂၅၀၀ ကျပ်၂၅၀ ကျပ်၂၇၅၀ ကျပ်
၄၅၀၀ ကျပ်၄၅၀ ကျပ်၄၉၅၀ ကျပ်

သင်၏ဖုန်းလက်ကျန်ငွေပေါ် မူတည်၍ ချေးငွေပမာဏနှင့်၀န်ဆောင်ခကို နောက်တစ်ကြိမ်ငွေဖြည့်သွင်းရာတွင် အပြည့်အ၀(သို့)တစ်စိတ်တစ်ပိုင်းကောက်ခံပါမည်။

ချေးငွေအနည်းဆုံးပမာဏ  ၈၀၀ကျပ်ကိုတစ်လအတွင်း (၁)ကြိမ်သာချေးယူနိုင်ပြီး ၊ ယင်းလအတွင်း နောက်ထပ်ချေးငွေများများရယူရန်အတွက် ပိုမိုများပြားသောချေးငွေပမာဏသို့ပြောင်းလဲရယူနိုင်မည်ဖြစ်ပါသည်။

၅။ ယူထား+ ဝန်ဆောင်မှုအား ဘယ်ဝန်ဆောင်မှုကို အသုံးပြုပါသလဲ?

ယူထား+  ဝန်ဆောင်မှုမှရရှိလာသော ချေးငွေကို MPTဝန်ဆောင်မှုများအတွက် အသုံးပြုနိုင်ပါသည်။ (Value Added Service ဝန်ဆောင်မှုများမှလွဲ၍)

Value Added Service ဝန်ဆောင်မှုများ အသုံးပြုလိုပါက အောက်ပါအခြေအနေ (၂)ခုလိုအပ်ပါသည်။

၁။ SIM Card အသုံးပြုသည့်ရက်မှာ ရက်(၃၀)အထက်ရှိရပါမည်။

၂။ ရက်(၉၀)အတွင်း ဖုန်းဘေလ် အနည်းဆုံး(၃၀၀၀)ကျပ်ဖြည့်သွင်းထားရပါမည်။

၆။ ယူထား+ ဝန်ဆောင်မှုမှရရှိသော ချေးငွေအသုံးပြုနိုင်သောသက်တမ်းကဘယ်လောက်လဲ?

ယူထား+ ဝန်ဆောင်မှုမှ ရရှိသော ချေးငွေ၏သက်တမ်းသည် ရက်(၃၀)ဖြစ်သည်။ ယင်းကာလပြီးနောက် ချေးငွေအားသုံးစွဲနိုင်တော့မည်မဟုတ်ပါ။

၇။ ယူထား+ ဝန်ဆောင်မှု၏ ကြွေးကျန်ငွေကို မည်သည့်နည်းလမ်းဖြင့် စစ်ဆေးနိုင်ပါလဲ?

၁။ *800*7# ကိုခေါ်ဆိုနိုင်ပါ။

၂။ *800#ကိုခေါ်ဆိုပါ -> “တခြား”ကိုရွေးပြီးချေးယူထားသောပမာဏကိုစစ်ဆေးပါ။

၃။ 8000 သို့ Debt ဟု ပြန်လည်ပေးပို့၍ စစ်ဆေးပါ။

၄။ MPT4U Application မှတဆင့်လည်း စစ်ဆေးနိုင်ပါသည်။

၈။ ယူထား+ ဝန်ဆောင်မှုမှ မိမိချေးယူရရှိနိုင်သော ငွေပမာဏကို မည်သည့်နည်းလမ်းဖြင့် စစ်ဆေးနိုင်ပါသလဲ?

၁။ *800*0# ကိုခေါ်ဆိုနိုင်ပါ။

၂။ *800#ကိုခေါ်ဆိုပါ -> “တခြား”ကိုရွေးပြီး ရရှိနိုင်သောပမာဏကိုစစ်ဆေးပါ။

၉။ ယူထား+ ဝန်ဆောင်မှုမှ မိမိ၏ ချေးငွေစာရင်းကို မည်သည့်နည်းလမ်းဖြင့် ကြည့်နိုင်ပါသလဲ။

၁။ *800*5# ကိုခေါ်ဆိုနိုင်ပါ။

၂။ *800#ကိုခေါ်ဆိုပါ -> “တခြား”ကိုရွေးပြီး ချေးငွေစာရင်းကို ရွေးချယ်ပြီးစစ်နိုင်ပါသည်။

၁၀။ MPT ဘက်မှချေးငွေကန့်သန့်ချက်ကို ဘယ်လိုသတ်မှတ်ထားပါသလဲ ?

အမျိုးမျိုးသောလုပ်ဆောင်ချက်တွေနဲ့ သတ်မှတ်ထားပါတယ်။

  • ဖုန်းဘေလ်ဖြည့်သွင်းသောအရေအတွက်
  • ဖုန်းဘေလ်ဖြည့်သည့်ပမာဏ
  • MPT (အင်တာနက်သုံးစွဲမှုနှင့်ဖုန်းခေါ်ဆိုမှု) အသုံးပြုမှုပမာဏ
  • MPT ဆင်းကဒ်လက်ရှိအသုံးပြုသော ရက်အရေအတွက်

၁၁။မိမိမှာ ၈၀၀ ကျပ်ပဲချေးယူနိုင်ပြီး တခြား MPT အသုံးပြုသူမှာ ၄၅၀၀ ကျပ် အထိ ဘာကြောင့် ရရှိနေပါသလဲ?

ချေးငွေစနစ်မှ ရရှိနိုင်မှုပမာဏကို အောက်ပါအချက်အလက်နှင့်အညီ ကန့်သတ် သတ်မှတ်ထားပါတယ်။

  • ဖုန်းဘေလ်ဖြည့်သွင်းသောအရေအတွက်
  • ဖုန်းဘေလ်ဖြည့်သည့်ပမာဏ
  • MPT (အင်တာနက်သုံးစွဲမှုနှင့်ဖုန်းခေါ်ဆိုမှု) အသုံးပြုမှုပမာဏ
  • MPT ဆင်းကဒ်လက်ရှိအသုံးပြုသောရက် အရေအတွက် တို့ပဲဖြစ်ပါတယ်။

ချေးငွေပမာဏအများဆုံး ရရှိနိုင်ရန် MPT ဆင်းကဒ်ကို အသုံးပြုပြီး အခုပဲဖုန်းဘေလ်တွေ ပိုပြီး ဖြည့်လိုက်ပါ။

၁၂။ ချေးငွေဝန်ဆောင်မှုမှ international roaming ဝန်ဆောင်မှုများဖြစ်သော နိုင်ငံတကာသို့ ဖုန်းခေါ်ဆိုခြင်း၊ စာတိုပေးပို့ခြင်း နှင့် အင်တာနက်ဝန်ဆောင်မှုများအတွက် အသုံးပြုနိုင်ပါသလား။

ချေးငွေဝန်ဆောင်မှုမှ international roaming ဝန်ဆောင်မှုများ မရရှိနိုင်ပါ။

၁၃။ ချေးငွေဝန်ဆောင်မှုမှ နိုင်ငံတကာသို့ ဖုန်းခေါ်ဆိုခြင်း၊ စာတိုပေးပို့ခြင်း နှင့် အင်တာနက်ဝန်ဆောင်မှုများအတွက် အသုံးပြုနိုင်ပါသလား။

ချေးငွေဝန်ဆောင်မှုကို အသုံးပြုပြီး (IDD pack) နိုင်ငံတကာသို့ ဖုန်းခေါ်ဆိုခြင်း၊ စာတိုပေးပို့ခြင်း ဝန်ဆောင်မှုများ မရရှိနိုင်ပါ။